שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » תביעת ההתעמרות נגד שרה נתניהו נדחתה
"ניצחון גורף"
התביעה שהגישה לפני כ-5 שנים שירה רבן נגד שרה נתניהו בגין התעמרות בעבודה, נדחתה ע"י בית הדין האזורי לעבודה בטענה: "גרסתה אינה מהימנה"
משפט | צילום: photobyphotoboy, שאטרסטוק

התביעה שהגישה לפני כ-5 שנים שירה רבן נגד שרה נתניהו בגין התעמרות בעבודה, נדחתה ע"י בית הדין האזורי לעבודה בטענה: "גרסתה אינה מהימנה".

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו העלה בחשבון הפייסבוק שלו: "ניצחון גורף לשרה נתניהו! בית המשפט שם היום סוף לעוד פרק מביש במסע ההשמצות השקרי נגד שרה נתניהו".

"אחרי שאינספור מהדורות חדשות ושערי עיתונים נפתחו במשך ארבע שנים בעלילות דם נגד הגברת נתניהו, היום בית המשפט גלגל את טענותיה של שירה רבן מכל המדרגות וקבע שהיא "לא עשתה עלינו רושם מהימן. בחינת עדותה מגלה אי התאמה מהותית וסתירות פנימיות". בפסק דין מפורט ומנומק, נשיא בית הדין בדק את כל טענות התובעת ודחה את כולן בטענה שהיא לא אומרת אמת".

"גם במקרה הזה הוכח שוב שסוף האמת לנצח, אך המחיר ששילמה שרה נתניהו הוא בלתי נסבל. מי יחזיר לה את שמה הטוב ומי יתנצל על ההשמצות הזדוניות שהוצגו לציבור כאמת מוחלטת במשך למעלה משנתיים? התקשורת חייבת לקחת אחריות על הנזק האדיר שגרמה לשרה נתניהו ולהפסיק את מסע הצייד השקרי שהיא מנהלת נגדה זה למעלה מ-20 שנה".

ח"כ שלמה קרעי הגיב: "מדהים. איפה כל אותם אנשים רעים ששפכו את דמה של שרה נתניהו ושל בני משפחתה? "אִם מִזֶּרַע הַיְּהוּדִים מָרְדֳּכַי אֲשֶׁר הַחִלּוֹתָ לִנְפֹּל לְפָנָיו לֹא תוּכַל לוֹ כִּי נָפוֹל תִּפּוֹל לְפָנָיו"… בעזרת ה' כך גם יסתיימו תיקיו התפורים של נתניהו וכל אויביו יפלו לפניו.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים