שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "התגרות משולחת רסן – צריך לבטל אותו"
עבאס נגד המצעד
יו"ר רע"מ נגד מצעד הדגלים בירושלים: "אין ספק שמטרת יוזמי המצעד לאתגר את הממשלה החדשה ולהחזיר אותנו אחורה להסלמה מיותרת שתסכן חיי אדם"
תגיות:
מנסור עבאס, יו"ר רע"ם | צילום: אריה לייב אברמס

יו"ר רע"מ ח"כ מנסור עבאס יוצא היום (שלישי) נגד מצעד הדגלים שיתקיים בירושלים ואומר כי "מצעד הדגלים בירושלים היום הוא התגרות משולחת רסן, עיקרו צעקות שנאה והסתה לאלימות, וניסיון להבעיר את האיזור למטרות פוליטיות. השר לביטחון פנים והמשטרה היו צריכים לבטל אותו. אני קורא לכל הצדדים לא להיגרר להסלמה ולשמור על איפוק מירבי".

חבר הקואליציה הטרי שעשוי להתמנות לסגן שר במשרד ראש הממשלה הוסיף כי "אין ספק שמטרת יוזמי המצעד לאתגר את הממשלה החדשה ולהתיש אותה בסדרת אירועים נפיצים בתקופה הקרובה, ולהחזיר אותנו אחורה להסלמה מיותרת שתסכן חיי אדם כפי שחווינו בחודש האחרון".

"הרשימה הערבית המאוחדת קוראת להשקיע מאמצים מדיניים כדי להגיע להסדר מדיני בין שני העמים הישראלי והפלסטיני، שמגשים את החזון אליו אנו שואפים: השגת שלום, ביטחון הדדי, שותפות וסובלנות בין שני העמים. זהו החזון היחיד שיכול לשים קץ לסכסוך עקוב מדם", דברי עבאס.

יו״ר הרשימה המשותפת, ח״כ איימן עודה על מצעד הדגלים: ״עדיין לא מאוחר לבטל את חגיגת הכיבוש והשנאה בירושלים המזרחית. הממשלה החדשה צריכה להחליט אם יותר חשוב לה להוכיח לימין שהיא לא ממשלת שמאל, או למנוע פגיעה בחיי אדם".

ח"כ עופר כסיף: "זכרו מה שאני אומר לכם, הסמוטריצ'ים סימנו מטרה להוביל לתבערה. הם לא ינוחו עד שיובילו לשפיכות הדמים שהם חושבים שתחזיר אותם לשלטון. צעדות של כובשים בין כפרים מכותרים בצבא אינן צעדות מחאה אלא צעדות שנועדו להוביל לתבערה. אני קורא לשר הבטחון לפעול באחריות, לבלום את הסכנה ולהציל חיי אדם".

ח״כ סמי אבו שחאדה יו״ר בל״ד ברשימה המשותפת: "מצעד הדגלים הפשיסטי שהמשטרה אישרה אותו להיום עלול להבעיר את השטח מחדש, ולגרום לעוד הרס ושפיכת דמים באזור, אנו מטילים את מלוא האחריות על ממשלת בנט-לפיד בהסלמה מסוכנת זו. ‏מצעד של שנאה והסתה ואיחולי מוות לעם אחר יכול לקרות רק בישראל: ״הדמוקרטיה״ היחידה במזרח התיכון".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים