שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » התו הירוק יוארך בלפחות שלושה חודשים
דיווח
ראש שירותי בריאות הציבור: "ככל שהתחלואה תמשיך לרדת, נוכל לאפשר יותר ויותר פתיחה של מקומות – להעלות את התפוסות ולהגדיל את כמות האנשים בכל פעימה"
תגיות:
נתניהו במכון כושר | צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ

משרד הבריאות החליט להאריך להאריך את תוקף התו הירוק – כך דווח ב'כאן' חדשות'. נכון לעכשיו תוקפו של התו שהוענק לראשוני המתחסנים אמור לפוג בעוד שלושה וחצי חודשים. אולם במשרד טרם החליטו עד לאיזה מועד להאריכו. שתי האופציות שעומדות על הפרק הן הארכה של שלושה חודשים או הארכה של שישה חודשים.

ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות ד"ר שרון אלרעי-פרייס אמרה בראיון ל'חדשות 12' כי "ככל שהתחלואה תמשיך לרדת, נוכל לאפשר יותר ויותר פתיחה של מקומות – להעלות את התפוסות ולהגדיל את כמות האנשים בכל פעימה", אמרה ד"ר אלרעי-פרייס. לצד זאת, היא הדגישה את הצורך לנקוט בזהירות כדי שהתחלואה הגבוהה לא תחזור: "אנחנו צריכים עדיין להיות מאוד זהירים לגבי הילדים שלא מחוסנים ויכולים להיכנס למקומות פתוחים ולא כאלה שדורשים תו ירוק".

לגבי המשך פתיחת מערכת החינוך אחרי פסח, אמרה: "שמחה להגיד ש-98% מתושבי ישראל נמצאים ביישובים ירוקים וצהובים – הישג אדיר. יש יישוב אדום אחד במדינת ישראל. כשנחזור מחופשת פסח, נעקוב אחר התחלואה של כיתה ג'. פתחנו את הקפסולות שם כדי לעשות את הבדיקה. אם יעבוד – נוכל לפתוח קפסולות גם בכיתות אחרות".

ראש שירותי בריאות הציבור התייחסה בראיון לעמליה דואק לבחינת ביטול החובה על עטיית מסכות באוויר הפתוח: "בוחנים את הדבר הזה ומחכים לתוצאות ברורות יותר לגבי יעילות החיסון בהפחתת הדבקה. מניחה שכשיהיה שינוי בהנחיות הן תהיינה קודם כל על האוויר הפתוח. עדיין לא שם ורוצים לעשות את זה מאוד בזהירות ולבסס את ההחלטות על עובדות מדעיות"

בהמשך דיברה אלרעי-פרייס על הדאגה בעקבות ההחלטה לפתוח את מעבר טאבה ולחדש את הטיסות ליוון ולקפריסין. "אחד האתגרים הגדוליםמניה, שלא מצליחות לחסן את האוכלוסייה שלהן.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים