שיתוף
תגובות
חדשות » התחסן 90 פעמים נגד קורונה – כדי למכור אישורים מזויפים
תרמית החיסונים הגדולה
גרמני נתפס עם מסמכים מזויפים כשהגיע ימים ארוכים למתחם חיסונים • המשטרה פתחה נגדו בחקירה, החשוד התחסן עשרות פעמים כדי למכור אישורי חיסון לבלתי מחוסנים
מתחם בדיקות קורונה | צילום: William A. Morgan, שאטרסטוק

גבר גרמני בשנות ה-60 לחייו חשוד שהתכוון למכור אישורי התחסנות מזויפים נגד קורונה, ובחקירה שנפתחה נגדו עלה החשד שהתחסן 90 פעמים כדי ליישם את התוכנית שלו. אותו אדם עורר את חשדן של הרשויות אחרי שביקש להתחסן באותו מתחם יומיים ברציפות.

החשוד, מהעיר מגדבורג שבמזרח גרמניה, הגיע לפני כמה ימים להתחסן במתחם בעיירה אילנבורג, שנמצאת במדינת סקסוניה. למחרת הגיע למקום שוב, ועורר את חשדם של הנוכחים. שוטרים שנקראו למקום גילו אצל אותו אדם פנקסי חיסונים ריקים אך לא עצרו אותו, אלא פתחו נגדו בחקירה בחשד שהנפיק באופן לא חוקי אישורי התחסנות וזייף מסמכים נוספים.

מהחקירה עלה כי החשוד התחסן כ-90 פעמים – באמצעות חיסונים של חברות שונות – כדי להנפיק את האישורים. בשלב זה לא ברור איזו השפעה בריאותית יש לכמות גדולה כל כך של מנות חיסון.

התפיסה של החשוד מצטרפת לשורה של פעולות שביצעה המשטרה הגרמנית נגד מזייפי אישורי התחסנות בחודשים האחרונים. מתנגדי חיסונים ומכחישי קורונה רבים במדינה מסרבים להתחסן, אך כדי לשמור על שגרת חייהם מנסים לשים את ידיהם על אישורי התחסנות שיאפשרו להם גישה למרחב הציבורי.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים