שיתוף
תגובות
בריאות » כושר ואיכות חיים » התחרות הבינלאומית לדייג ספורטיבי של קרפיון
הפתיחה בקרוב
עמותת ישראפיש: "אנו מקווים כי משתתפי התחרות מחו"ל יוכלו להגיע למרות המגבלות"
| צילום: צילום - עמותת 'ישראפיש'

ביום א' ה- 9.1 תפתח בחופי איגוד ערים כינרת, תחרות בינלאומית ל'דייג ספורטיבי של קרפיון', ביזמת עמותת "ישראפיש". התחרות מהווה מאבק הישרדותי במשך 125 שעות דייג ברצף, ללא הפסקה, בתנאי חורף, לאורך כל ימי התחרות, יום ולילה ברציפות, באוהל על החוף, במטרה לזכות בגביע הבינלאומי ובניסיון לשבור את שיא כל הזמנים, בתפיסת הקרפיון הגדול ביותר בכינרת, שיא שלא נשבר מאז שנת 2012 של קרפיון במשקל 17 ק"ג. הדגים נשקלים ומוחזרים למי הכינרת.  

התחרות תתקיים במספר חופים של איגוד ערים כינרת: במזרח הכינרת בחופים: שיזף-רותם, סוסיתא, גופרה, לבנון, כורסי, צאלון ודוגית, במערב הכינרת בחוף: צינברי ובצפון הכינרת בחופים: חוקוק צפון ואמנון. 

באיגוד ערים כינרת נערכו מבעוד מועד לתחרות והכשירו את החופים בהם מתקיימת התחרות ומברכים על התחרות בעונת החורף המושכת דייגים מקצוענים דייגים חובבים ובני משפחותיהם להגיע לכינרת. חובבי דייג מוזמנים להגיע ולהתבונן בתחרות.

אנדרי מזלין, יו"ר עמותת "ישראפיש" לדייג ספורטיבי בישראל, מארגנת התחרות אומר, כי השנה מתחרות 24 קבוצות וכי התחרות קשה, בשל עמידה איתנה בכל מזג אויר ובתנאי שטח במשך מספר יממות, שאינה פשוטה. גם השנה צפוי מזג אויר קר וגשום לאורך ימי ולילות התחרות. "הכינרת אגם שאינו קופא לעולם ועל כן מהווה אבן שואבת לדייגים מקצועיים מכל העולם, בעיקר בעונת החורף, הנחשבת לטובה במיוחד לדייג הקרפיונים, המתקרבים לאזור החוף הרדוד להתחמם. אנו מקווים כי משתתפי התחרות מחו"ל יוכלו להגיע למרות המגבלות" אומר מזלין.

כל צוות בתחרות מונה בין 2-3 איש בגילאים שונים, ביניהם: אנשי הייטק, רופאים, בעלי מקצועות חופשיים ועוד, כשלכולם מכנה משותף, הם "נושמים וחיים דייג". לכל קבוצה ניתנת חלקת חוף של 60 מ"ר, הנמדדת בקפידה על פי הוראות התחרות הבינלאומית על ידי מודד ושופט בינלאומי. על הצוות לשהות בחלקה שנמדדה לאורך כל ימי התחרות ולא לעזוב חלקה זו, אחרת יפסלו. 

הצוותים מתנהלים במשמרות לאורך שעות היום והלילה תוך שמירה על שקט כמעט מוחלט בכדי לא להבריח את הדגים ומבלי לעזוב אפילו לרגע את החכות המצוידות בזמזם המופעל בעת תפיסת דג, תוך שימוש בציוד מקצועי יקר נוסף. הצוותים לנים באוהלים על שפת הכינרת בכל תנאי מזג אוויר ומבשלים לעצמם מזון.

בתחרות ישפטו שלושה עשר שופטים, בעלי רקע מקצועי בינלאומי בתחום הדייג הספורטיבי. השופטים עוברים בין הצוותים, שוקלים ורושמים את משקל הקרפיונים שנתפסו. צלמים מקצועיים נלווים לצוות השופטים, מצלמים ומתעדים כל תפיסה ושקילה. הצוותים מתחרים על תפיסת המשקל הרב ביותר של קרפיונים שהוצאו מהכינרת ובנוסף על תפיסת הקרפיון הגדול ביותר.  פתיחת התחרות, סיום התחרות והענקת המדליות והגביעים יתקיימו בתיירות עין גב.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים