שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » התינוק אברהם סעדיה טבע למוות בדלי צבע
טרגדיה מזעזעת
התינוק בן שנה ושלושה חודשים, שיחק בחצר האחורית של הבית בעת שהמשפחה צבעה את הדירה. אחותו מצאה אותו כעבור זמן קצר בתוך דלי צבע שהיה בחצר
התינוק אברהם סעדיה | צילום: באדיבות המצלם

טרגדיה מזעזעת בעיר נתיבות: כוחות ההצלה הוזעקו אמש לבית משפחה בעיר נתיבות, בעקבות דיווח על תינוק כבן שנה שנמצא מחוסר הכרה בתוך דלי צבע. הכוננים ביצעו פעולות החייאה ממושכות בתינוק והוא פונה תוך כדי פעולות החייאה להמשך טיפול בבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם למרבה הצער נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

התינוק, אברהם סעדיה, בן שנה ושלושה חודשים שיחק בחצר האחורית של הבית בעת שהמשפחה צבעה את הבית. אחותו מצאה אותו כעבור זמן קצר בתוך דלי צבע שהיה בחצר.

החובשים של מד"א מעוז ויברמן ואושר אסולין שהגיעו למקום רכובים על אופנועי מד"א סיפרו: "כשנכנסו לרחבת הבניין ראינו את הפעוט כשהוא מחוסר הכרה ומכוסה בצבע. מיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל ביצוע עיסויים והנשמות תוך כדי שאנחנו שואבים את הצבע שחדר לריאות בעזרת ציוד רפואי מיוחד. המשכנו בפעולות ההחייאה יחד עם צוות הניידת טיפול נמרץ אבל בסופן נאלצנו לקבוע את מותה".

חובש הצלה יהושע בלאיש סיפר: "כשהגעתי לבניין הביאו לי תינוק כבן שנה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה לאחר שככל הנראה טבע בדלי של צבע. התחלתי מיידית בפעולות החייאה כאשר תוך כדי פעולות החייאה הצטרפו פראמדיקים וחובשים של מד"א והוא פונה תוך כדי המשך פעולות החייאה להמשך טיפול בבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם למרבה הצער נאלצו הרופאים לקבוע את מותו".

צוותי חוסן – היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה הגיעו לבית המשפחה והעניקו סיוע לאמא ולבני משפחתו של הפעוט עקב אופי האירוע הקשה והמצער.

בארגון איחוד הצלה קוראים בפרט בימים אלו בעת ההכנות לקראת פסח לנקוט בכללי הבטיחות ובזהירות הנדרשת בהכנות והניקיונות לקראת חג הפסח ולא להשאיר גיגיות מלאות מים או דליי צבע ללא השגחה או במיקומים שיש לפעוטות גישה בכדי למנוע אסונות ופציעות.

בימים האחרונים ומידי שנה חלה עלייה דרמטית של מקרי פציעות בזמן ההכנות לחג הפסח וראוי להפיק לקחים ולעשות את ההשתדלות המרבית בכדי למנוע מקרים נוספים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים