שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » "התנהלות צינית, חייבים להאריך את הסגר"
רופא בכיר
יו"ר ארגון רופאי המדינה: "מנותקים מהחיים, החלטה על אי הארכת הסגר תעלה במאות חיי אדם, הקנסות הגבוהים חשובים ביותר, אבל אין מציאות שלא מאריכים את הסגר"
תגיות:
אכיפת הסגר | צילום: דוברות המשטרה

ד"ר זאב פלדמן, יו"ר ארגון רופאי המדינה, מנהל היחידה לנוירוכירורגיה ילדים בשיבא ומ"מ יו"ר הר"י מזהיר הבוקר מהאפשרות של אי הארכת הסגר: "מנותקים מהחיים, החלטה על אי הארכת הסגר תעלה במאות חיי אדם, תגיעו לבתי החולים ותבינו שאין אפשרות אחרת. הקנסות הגבוהים חשובים ביותר, אבל אין מציאות שלא מאריכים את הסגר".

"ההתנהלות הצינית של הפוליטיקאים, עצם הרעיון שניתן לא להאריך את הסגר כשחדרי המיון, מחלקות הקורונה היחידות לטיפול נמרץ והמחלקות הפנימיות קורסות תחת עומס החולים, מכרסם באיתנות הצוותים הרפואיים העובדים יום ולילה במסירות להציל כל חולה".

"לא יתכן שרק אנחנו ממלאים את תפקידנו. אני קורא לחברי הכנסת לשרים לחברי הקבינט ולראש הממשלה להתעשת לפעול למען כלל עם ישראל ולא רק למען הסקטור, הכותרת, והספין היומי".

"חצינו את הקו הלא יאומן של אמבולנסים הממתינים שעות בפתח חדרי המיון כי אין מקום לקלוט חולים.
הגענו למצב שאי השוויון הלאומי מגיע לחולי הקורונה- לא כל חולה קריטי הזקוק לאקמו יכול לקבלו, כי ב-12 בתי חולים בארץ אין את המכשור והצוות היכול להפעילו".

"אז אנא, מנהיגים ופוליטיקאים תתעוררו", זועק פלדמן, "תפעלו למען כולנו ולא רק למען סקטור אחד. ברור לנו שאת הקרב על 5000 המתים מהמגיפה כבר הפסדנו ונגיע אליו, אבל בואו נלחם יחד ונמנע את המת ה-6000", סיכם ד"ר פלדמן.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים