שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » התנועה לאיכות השלטון נגד מגורי רה"מ ברעננה
דורשים בדיקה
התנועה לאיכות השלטון דורשת מרה״מ לקבל לוח זמנים צפוי למעבר לבלפור: "חשיבות מכרעת עבור השמירה על הקופה הציבורית"
רה"מ נפתלי בנט | צילום: קובי גדעון/ לע"מ

התנועה לאיכות השלטון פנתה לראש הממשלה נפתלי בנט, ליועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה ולמבקר המדינה מתניהו אנגלמן, בבקשה לקבל מהם את לוחות הזמנים הצפויים לסיום השיפוצים במעון רה"מ הרשמי ברחוב בלפור ולמעבר של ראש הממשלה לשם.

התנועה לאיכות השלטון הדגישה במכתבה את חשיבות קביעת מקום מגוריו של ראש ממשלה בישראל בירושלים הבירה וציינה עוד כי "להעתקת מקום מגוריו של ראש הממשלה מביתו הפרטי אל המעון הרשמי ישנה חשיבות מכרעת עבור השמירה על הקופה הציבורית". זאת בעקבות ההחלטה שהתקבלה לאור השיפוצים להגדיר משפטית את ביתו הפרטי של ראש הממשלה כמעון זמני – דבר המוביל להוצאות משמעותיות ורבות על חשבון כספי הציבור.

"לפי הפרסום, ממוצע ההוצאות עומד על כ-50 אלף ש"ח בחודש. הוצאות אלו היו מופחתות משמעותית במידה ומשפחת בנט הייתה מתגוררת במעון ראש הממשלה הרשמי ברחוב בלפור בירושלים", ציינו בתנועה.

בתנועה לאיכות השלטון ציינו עוד פרט חשוב שפורסם בתחקיר, לפיו ישנן לכאורה עוד כשש דירות המושכרות מסביב למעון ראש הממשלה הרשמי ברחוב בלפור בירושלים, בעלות שנתית של 760 אלף ש"ח בשנה, אשר עומדות ריקות. "התשלום נמשך גם בשנה זו, בנוסף לסכום על הדירות ברעננה, כך שלמעשה ישנו תשלום כפול על צורך זה אשר מהווה עלות משמעותית נוספת המכבידה על קופה הציבורית".

"עולה חשש כי החלטתו של ראש הממשלה להישאר בביתו הפרטי ברעננה ולהפכו למעון ראש הממשלה בפועל, מביאה עמה פגיעה קשה ביותר בקופה הציבורית".

לצד זאת התנועה לאיכות השלטון הגישה גם בקשה על פי חוק חופש מידע ובה דרשה את כל פירוט ההוצאות על מעון רה"מ הזמני ברעננה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים