שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » התפרצות הדלתא בווהאן; 12 מיליון יבדקו
התפרצות רחבה
הרשויות הסיניות לא לקחו סיכונים, והודיעו כי יערכו בדיקות קורונה לכל 12 מיליון התושבים בווהאן כדי למנוע התפרצות רחבה יותר
קורונה בסין | צילום: Graeme Nicol, שאטרסטוק

בעיר ווהאן שבסין מתמודדים עם התפרצות של זן הדלתא. ההתפרצות כרגי היא לאחר שהתגלו מספר תושבים שאובחנו, לפי הרשויות יתכן שההתפרצות תהיה רחבה עוד יותר מהתפרצות נגיף הקורונה בסוף 2019. גרסת הדלתא התפשטה למקומות שהיו נקיים מקורונה במשך החודשים האחרונים.

עד אמש (שני) דווח על 99 מקרים של דלתא, מתוכם 44 ללא סימפטומים. בהמשך היום נמצאו שבעה אנשים נוספים שנדבקו בווהאן, ועוד אחד בבייג'ין. לפי מספר המקרים, מדובר בהתפרצות הגדולה ביותר מאז התפרצות הקורונה במחוז הביי שבצפון סין בינואר.

הרשויות הסיניות לא לקחו סיכונים, והודיעו כי יערכו בדיקות קורונה לכל 12 מיליון התושבים בווהאן כדי למנוע התפרצות רחבה יותר. גורם בעיר אמר בתדרוך לתקשורת המקומית כי "הבדיקות ברחבי העיר מתבצעות כדי לבדוק את כל הזיהומים האסימפטומטיים ולוודא שכולם בעיר בטוחים".

ההדבקה הראשונית בדלתא הגיעה באמצעות טיסה מעבר לים ממוסקבה לעיר ננג'ינג שבמזרח סין באמצע יולי, והתפשטה לקבוצה של צוות ניקיון בשדות תעופה. בתוך שבועות, מקרים צצו גם עד לאי היינאן בדרום סין, 1,900 קילומטרים מנאנג'ינג.

"רוב הנדבקים בנאנג'ינג חוסנו, החיסונים אומנם אכן מספקים הגנה, כאשר רק 4% מהנדבקים בגל הנוכחי נמצאים במצב קשה. רבים מהם סובלים ממחלות רקע כמו אסטמה, סוכרת או לחץ דם גבוה", אומר גואו יאנהונג, פקיד בנציבות הבריאות הלאומית.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים