שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » התקציב נגד החלשים – בקואליציה מברכים
מנותקים
ראש הממשלה, שר האוצר, שר המשפטים ועוד רבים וטובים מכנים את הרגע הזה כרגע מבורך לעם ישראל, תוך התעלמות מוחלטת מהגזירות שהתקציב יגרום לאוכלוסיות החלשות במדינה
פגישת ראשי הקואליציה | צילום: אריאל זנדברג

ראש הממשלה נפתלי בנט: "יום חג למדינת ישראל!דגל ישראל. לאחר שנים של תוהו ובוהו – הקמנו ממשלה, התגברנו על הדלתא, ועכשיו, ברוך השם, העברנו תקציב לישראל! ממשיכים קדימה בכל הכוח".

שר האוצר אביגדור ליברמן: "תקציב 21 עבר, תקציב 22 אנחנו באים! בפעם האחרונה שעבר תקציב בישראל: צרפת זכתה במונדיאל, ספוטיפיי עשתה עלייה לארץ, הקורונה עוד לא נולדה. 2018 עברה ממזמן. הגיע הזמן להחזיר את המדינה למסלול ולהעביר תקציב חברתי ואחראי למען העתיד".

שר הבטחון בני גנץ: "העברנו את תקציב 2021, היום נשלים את המשימה ונעביר את תקציב 2022. בשביל אזרחי ישראל, בשבילכם. בוקר טוב ישראל".

שר המשפטים גדעון סער: "ב-8 בדצמבר הקמתי את תקווה חדשה ויצאתי למסע לחילוץ ישראל מהשעבוד לאינטרסים האישיים של אדם אחד. הבטחתי להחליף את השלטון ולהחזיר את היציבות. בוקר אישור התקציב הוא בוקר של תקווה חדשה. צעד חשוב להוצאת ישראל מהמשבר הפוליטי הגדול בתולדותיה לעבר יציבות פוליטית וכלכלית,למען המדינה ואזרחיה".

שר החוץ יאיר לפיד הגיב: "אחרי לילה ארוך, העברנו בכנסת את תקציב 2021, עוד יום ארוך לפנינו. עוד תקציב לשנה הבאה. באנו לשנות".

שרת התחבורה מירב מיכאלי: "לפנות בוקר, העברנו סוף סוף, אחרי שלוש שנים, תקציב מדינה. עכשיו כשיש לנו תקציב, נוכל להשקיע בכם. ומעל לכל, תקציב מבטיח יציבות למדינת ישראל אחרי תקופת ומשבר כל כך ארוך וקשה. מזל טוב לנו".

ח"כ עידית סילמן: "עייפים, מותשים ומלאי סיפוק. למדינת ישראל יש תקציב 2021. סיימנו להצביע עד כה על 3 מתוך 5 החוקים של ההסדרים והתקציב – מסגרות, התייעלות כלכלית, תקציב 2021. מדינת ישראל יוצאת מהלופ! תודה לכל חברי וחברותיי מכל סיעות הבית שעבדו קשה. ממשיכים אחרי ההפסקה! עם ישראל חי".

השר עודד פורר אמר ל'כאן חדשות': "התקציב מעלה את כל הגמלאים בישראל מעל קו העוני, לא נראה יותר קשישים שמחטטים בפחים. זה לא תקציב אנטי-חרדי, אלא בעד אזרחי ישראל. לא ייתכן שבני זוג ששניהם יוצאים לעבודה לא יקבלו סבסוד וזוג שרק אחד יוצא לעבוד ובן הזוג הולך ללמוד – יקבל".

ח"כ איתן גינזבורג אמר לגל"צ: "נערכנו כמו למבצע צבאי. במצב הנוכחי כל קול קובע ועל כל טעות היינו יכולים ללכת לבחירות חמישיות. אנחנו מכריזים על זה כאירוע מרגש אבל זו צריכה להיות שגרה. נעביר גם את תקציב 2022".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים