שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » "התרשמתי מהאובססיה של נתניהו"
מנכ"ל פייזר
אלברט בורלא שיתף על המגעים עם ישראל: "כמובן ששוחחתי עם כמה ראשי מדינות, ביניהם עם נתניהו, והוא שכנע אותי שישראל היא מקום עם תנאים נכונים לניסוי"
תגיות:
אלברט בולרא | צילום: פייזר

מנכ"ל חברת פייזר, אלברט בורלא, העניק הערב ראיון ראשון לתקשורת הישראלית והסביר מדוע נבחרה ישראל להיות המדינה הראשונה בעולם שתתחסן, שיבח את מערכת הבריאות הישראלית והתחייב כי ישראל תמשיך לקבל חיסונים.

"ידענו שיהיה טוב עבור האנושות אם תיבחר מדינה אחת שבה נוכל להדגים מה חיסון האוכלוסייה יכול לתרום לבריאות האנשים בה, וגם לכלכלה – כי ניתן יהיה לפתוח מחדש את המשק", אמר בורלא בראיון ל'חדשות 12'. "כמובן ששוחחתי עם כמה ראשי מדינות, ביניהם גם עם נתניהו, והוא שכנע אותי שישראל היא מקום עם תנאים נכונים לניסוי".

בהתייחסו לשאלה מדוע נבחרה מדינת ישראל אמר: "שוחחתי עם כמה ראשי מדינות ורה"מ שלכם שכנע אותי שישראל היא המדינה הנכונה, יש לה אוכלוסיה קטנה, מערכת בריאות מצוינת, יש רמה גבוה של נתונים אלקטרונים שמכסים 99 אחוזים מאוכלוסיית המדינה"

בולרא שיתף על השיחות שלו עם רה"מ: "הוא התקשר אלי לשאול על ילדים ונשים בהריון. התרשמתי המאובססיה שלו, הוא התקשר אלי יותר מ-30 פעמים, גם ב-3 בבוקר. אני יודע שישראל טובים בניהול משברים וחיים במצב מלחמה כמעט תמידי, ואנחנו מאוד שמחים שהימרנו על ישראל".

בורלא הגיב לטענת ראש הממשלה נתניהו, לפיה הוא היחיד שיכול לרכוש את החיסונים מחברת פייזר: "כמו בכל החוזים שלנו ברחבי העולם, גם בישראל לא חתמנו על חוזה עם חברה עצמאית או ארגון, אנחנו חותמים על חוזה רק מול סוכנויות ממשלתיות. החיסונים יימכרו לכל מדינה שהיא ללא קשר לזהות המנהיג שלה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים