שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "התשובה לשמירת הארץ – הצבעה לג'"
פרוש ביצהר
קורץ לציונות הדתית? סגן השר פרוש בסיור ביישוב יצהר: "התשובה לשמירה על יישוב יהודי בארץ הזו היא הצבעה ליהדות התורה ג'"
מאיר פרוש בסיור ביצהר | צילום: דוברות

סגן שר החינוך מאיר פרוש סייר ביישוב יצהר שבשומרון בישיבה הגבוהה 'עוד יוסף חי', ובמוסדות חב"ד שבמקום. את הסיור פתח במוסדות חב"ד שביישוב את פניו קיבלו מנהל המוסדות הרב משה גורביץ ואמהות נציגי ההורים ששטחו בפני סגן השר את הבירוקרטיה והבעיות איתם הם מתמודדים, סוכם על פעילות והמשך שיתוף פעולה בכדי לפתור ולעזור בפיתוח המוסדות ביישוב.

סגן השר הגיע לישיבה הגבוהה 'עוד יוסף חי', עימה יש לו קשר רציף ומיוחד במשך 22 שנה, כאשר בזמן היותו סגן שר השיכון במעמד שר הוא עזר בקבלת אישורים ותקציב לבניית הישיבה

את פניו קיבלו ראש הישיבה הרב יוסי אליצור, מנהל הישיבה מתניה גבריאלי, ובוגר הישיבה מנחם בן שחר וצוות הישיבה שטחו בפני פרוש את הצרכים המיידים של הישיבה והכבירו במילים אודות תנופת ההתפתחות של הישיבה והמוסדות וקידום אישורי בניה לגבעה הצפונית של היישוב.

הרב פרוש חיזק את צוות הישיבה, והזכיר את חלקו בבניית הישיבה ובניית יחידות דיור רבות ביישובי השומרון, ומוסדות חינוך. "אמרתי לאריק שרון, יש כאלה שמדברים הרבה, ויש כאלו שבונים הרבה, אני מודה לקדוש ברוך הוא על הזכות להיות שותף במצווה".

לאחר מכן ביקר בגבעת 'קומי אורי', שנמצאת במצור על ידי הצבא למעלה משנה וחצי ולאחרונה קיבלו הארכה של שנה נוספת על אף בקשתו של סגן השר. הוא שמע את המצוקה של התושבים ואת האתגרים שהם מתמודדים איתם בחיי היום יום. סגה"ש אמר שיפעל ככל שביכולתו לביטול הצו.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים