שיתוף
תגובות
לאישה » אופנה וסטייל » ה-פתרון להיות הכי צנועות גם במים
צניעות בסטייל
בגדי הים הצנועים שהפכו לטרנד רותח בעונה הלוהטת מאפשרים לנשים הרוצות לשמור על צניעותן, ללא הבדל דת, לעשות זאת בצורה הנוחה והאופנתית ביותר
נתניה, ישראל | צילום: vvvita, שאטרסטוק

רותח בחוץ וכל מה שבא לעשות זה לקפוץ לים או לבריכה. מעבר לחופים הנפרדים ולשחיה בשעות נפרדות שהיא מובנת מאליה, בשנים האחרונות התפתח טרנד בגדי הים הצנועים שמקל על נשים דתיות וחרדיות לשחות בבריכה בהתאם לכל חוקי הצניעות.

את עיקר תשומת הלב תפסו בגדי הים הצנועים דווקא בשל הנשים המוסלמיות. בחופי צרפת נאסרה הרחצה בבורקיני, בגד ים צנוע המורכב משמלה ומכנסיים. גם הנשים המוסלמיות מצוות לשמור על צניעותן והעובדה שנאסר עליהן ללבוש בגד ים על פי אמונתן עוררה סערה גדולה ברחבי העולם, כשתמונות של נשים בבגדי ים המכסים מכף רגל ועד ראש פורסמו בכלי מדיה שונים.

כך, למרות שבגדי הים הצנועים היו מוכרים בישראל כבר לא מעט שנים, הם צברו תאוצה והפכו לפריט נוח, זמין ומותאם לכל אישה חרדית. המעצבות המוסלמיות שעיצבו את הבורקיני דיווחו על אחוזי מכירות ניכרים לנשים שאינן מוסלמיות, חלקן מישראל, וכמו בכל טרנד, ברגע שיש ביקוש, יש גם מי שממלא אותו.

שמלות בגד הים שנמכרות כיום בחנויות מתכתבות עם אופנת היומיום ומציעות בגדי ים מעוצבים, אופנתיים ושאפשר ממש ללבוש ברחוב.

לא רק נשים דתיות בוחרות ללבוש את בגדי הים הללו, גם נשים חילוניות גילו כי מדובר באופציה נהדרת עבור מי שלא רוצה להסתובב חשופה, בין אם מחוסר נוחות ובין אם מחוסר רצון להיחשף לשמש ונסיון לשמור על העור מקרינה.

מחירם של בגדי הים הללו עשוי להיות יקר בשל העובדה שמדובר בבגדי מעצבות. כדי למצוא בגד ים במחיר זול יותר, ניתן לחפש באלי אקספרס או אתרי משלוחים אחרים מחו"ל, רק שימו לב שמילת החיפוש היא לא 'בגד ים צנוע' אלא 'בורקיני', בגד הים הצנוע המוסלמי.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים