שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » והרי התחזית: לקראת סוף השבוע הגשם חוזר
לאחר תפילות 'עננו'
ביום שישי בבוקר הגשם ישטוף את אזור המרכז וימשיך לרדת בערי החוף והשפלה, ומשעות הצהריים הוא יגיע גם לצפון הארץ. בשעות הערב הוא יתפשט דרומה ויגיע לנגב
תגיות:
גשם מבעד לשמשת הרכב | צילום: aroon phadee, שאטרסטוק

לקראת סוף השבוע מזג האוויר צפוי להשתנות וסוף סוף הגשם יחזור אלינו. אומנם היום הוא צפוי להיות קל ומקומי, בעיקר באזור החוף וערי המרכז, אך ממחר הוא יתחזק יתפשט לרוב חלקי הארץ. מלבד הגשם שסוף סוף יתחיל לרדת גם הטמפרטורות ירדו ויעשה קר יותר.

ביום שישי בבוקר הגשם ישטוף את אזור המרכז וימשיך לרדת בערי החוף והשפלה, ומשעות הצוהריים הוא יגיע גם לצפון הארץ. בשעות הערב הוא יתפשט דרומה ויגיע לנגב. בגלל שזאת מערכת הגשם המשמעותית הראשונה לעונה, אחרי שבועות ארוכים יבשים, ישנו חשש כבד להצפות בערי החוף.

לעדכוני מזג האוויר באונליין לחצו כאן>>> https://bahazit.co.il/weather

במהלך הימים הקרובים קיים חשש לשיטפונות באפיקי נחלים והצפות באזורים מועדים. ברשות הטבע והגנים אומרים כי חל איסור מוחלט להיכנס לאפיקי נחלים בזרימה ברגל וברכב עד לירידה מוחלטת של מפלס המים. ברט"ג מזהירים כי אסור להתקרב לשפת נחל בשעת שיטפון מחשש להתמוטטות הגדה.

גם ביום ראשון עדיין צפויים לרדת גשמים מקומיים מדי פעם והטמפרטורות יהיו נמוכות. כמו ביום חמישי, גם ביום ראשון עיקר הגשם יהיה בחלקים המערביים של הארץ, רוב הכמויות ירדו בשעות הצוהריים ואחר הצוהריים. במהלך אחר הצוהריים ייתכנו גם גשמים מקומיים במזרח הארץ ובנגב, ולכן אזהרת השיטפונות תהיה עדיין רלוונטית.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים