שיתוף
תגובות
כלכלה » הייטק וטכנולוגיה » וואן פלוס לא עוצרת ומשיקה את הנורד, והמחיר?
OnePlus Nord
יצרנית הסלולר הסינית וואן פלוס השיקה השבוע מכשיר ביניים ואוזניות אלחוטיות חדשות בטכנולוגיית TRUE wireless
וואן פלוס Nord | צילום: יצרן

בשנים האחרונות הולכת ומתחזקת המגמה, במסגרתה נותנות יצרניות הסמארטפונים הסיניות פייט לשחקנים הוותיקים אפל וסמסונג, כאשר הן מצליחות למקם את עצמן בשוק מכשירי הפרימיום, עם תגי מחיר אמנם זולים מהגדולות בשוק – אך גם הם לא זולים בכלל.

וואן פלוס הסינית, שהצליחה להרשים רבים בזכות ביצועי המכשירים הקודמים שלה, השיקה באירוע השקה במציאות רבודה סמארטפון חדש בשם וואן פלוס נורד (One Plus Nord) שפונה לקטגוריית מחירים נמוכה יותר ממכשירי הדגל שלהם.

הנורד, מגיע עם מסך AMOLED, בגודל 6.44 אינץ’ ורזולוציית 2400×1080, עם קצב הרענון המרשים שהביאה החברה למכשירי הדגל הקודמים שלה – 90 הרץ. מתחת לתצוגה היפה (כיאה למכשיר ביניים) נמצא מעבד Snapdragon 765G של קוואלקום. לא מדובר אמנם בסדרה העוצמתית ביותר של היצרנית, אך מדובר במעבד ראוי למחיר.

במערך המצלמות (שבשנים האחרונות נהפך למשמעותי מאוד בקרב משתמשי הסלולר) ישנן 6 מצלמות, כאשר 4 מאחור ושתיים מלפנים. מערך הצילום האחורי מגיע עם חיישן ראשי של 48 מגה-פיקסל. מדובר בחיישן IMX586 של סוני, זהה לחיישן המגיע בוואן פלוס 8 (אם כי לא ה-OnePlus 8 Pro). בנוסף, כולל מערך הצילום האחורי מצלמת Ultra-Wide של 8 מגה-פיקסל, עדשת מקרו של 5 מגה-פיקסל וחיישן עומק לצילומי bokeh של 2 מגה-פיקסל.

בגזרת האחסון והזיכרון של המכשיר, הוואן פלוס Nord מגיע עם זיכרון RAM של 8 או 12 גיגה-בייט, ואחסון של 128 או 256 גיגה-בייט. מבחינת סוללה, מגיע המכשיר עם סוללה בקיבולת 4,100 mAh. כדי להטעין אותו תוכלו להעזר בטכנולוגיית ה-Warp Charge של החברה, שמאפשרת טעינה של 30 וואט (עם מטען רשמי כמובן).

מערכת ההפעלה שתותקן על המכשיר היא אנדרואיד 10 על OxygenOS המצוינת. במהלך די מעניין בוואן פלוס בחרו ללכת עם החייגן ואפליקציית ההודעות של גוגל על פני האפליקציות שלה, ובכך חסכו מקום ממי שבוחרים להוריד אפליקציות שונות להחליפן – מהלך שעליו הכריזו בתחילת השבוע.

מחברת CellNow, היבואנית הרשמית של OnePlus בישראל, נמסר כי הוואן פלוס נורד יעלה לכם 1,700 שקלים לגרסת ה-8GM RAM ו-128GB אחסון, וגרסת ה-12GB RAM ו-256GB תעלה לכם 2,000 שקלים. המכשירים צפויים להגיע באמצע חודש אוגוסט לישראל.

כמו"כ, באותו אירוע הכריזה וואן פלוס על השקת אוזניות ה-TRUE wireless, שנהפכו לפופולריות מאוד בקרב משתמשים רבים ויקראו 'וואן פלוס באדס'. הן צפויות להגיע בספטמבר הקרוב לארצנו הקטנה.

אוזניות של וואן פלוס | צילום: יצרן
הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים