שיתוף
תגובות
כלכלה » הייטק וטכנולוגיה » וואן פלוס תשיק שעון חכם בתחילת 2021
לאחר דיווחים רבים
לאחר שמועות רבות, המנכ"ל ואחד ממייסדי חברת וואן פלוס חשף כי החברה מתכוונת להשיק את השעון החכם מתוצרתה בפתח שנת 2021 • השעון מפותח בשיתוף עם גוגל
שעון חכם. תמונת אילוסטרציה | צילום: quangmooo, שאטרסטוק

לאחר שמועות רבות, בשבוע שעבר המנכ"ל ואחד ממייסדי חברת וואן פלוס פיט לאו חשף בציוץ חדש כי החברה עובדת על שעון חכם בשיתוף עם גוגל , אולם לא נמסר מתי זה יקרה. כעת בציוץ שפרסם הלילה אישר לאו כי השעון יושק כבר בתחילת השנה הבאה.

כבר משנת 2014 צצו דיווחים ברשת על כך שבוואן פלוס עמלים לפתח שעון חכם חדש מתוצרתם, אך בחברה תהו לגבי כדאיות המהלך עבורם והחליטו לבסוף להתמקד בתחום הטלפונים ולא להיכנס לפיתוח חדש של שעונים.

בפועל קיים מידע מועט מאוד על השעון החכם הצפוי של החברה, כאשר הדבר היחיד שניתן לומר עליו הוא כי הוא צפוי להגיע עם מערכת ה-Wear OS של גוגל, או לכל הפחות להתבסס עליה, מאחר ובאחד הראיונות האחרונים שלו, לאו ציין כי החברה עובדת בשיתוף פעולה עם גוגל על מנת לשפר את מערכת ה-Wear OS וכי יש מקום לשיפורים במערכת.

המנכ"ל אמר כי ״אנו עובדים יחד בכדי לשפר את החיבור בין Wear OS ל-Google TV ולמערכת ההפעלה אנדרואיד לטלפונים חכמים, על מנת להגיע לקישוריות טובה יותר בין מכשירים בכל הפלטפורמות״.

נותר לנו רק לחכות ולראות האם השעון החדש יצליח להוות תחרות לשעונים המובילים בשוק כמו האפל ווטש של אפל, והשעונים של גלאקסי.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים