שיתוף
תגובות
כלכלה » רכב ותחבורה » תעופה » וויזאייר השיקה את חברת 'וויזאייר אבו דאבי'
לואו קוסט
בשיתוף פעולה בין הממשלה באבו דאבי לחברת התעופה ההונגרית, הושקה חברת וויז אייר אבו דאבי, שתטוס לעת עתה למצרים, גאורגיה, יוון, ארמניה, ותתרחב לעוד יעדים בהמשך
מטוס של חברת וויז אייר | צילום: InsectWorld, שאטרסטוק

חברת הלואו קוסט ווי אייר משיקה חברת בת בשם וויז אייר – אבו דאבי. החברה החדשה הוקמה כמיזם משותף בין חברת התעופה ההונגרית וויזאייר לבין אבו דאבי באמצעות חברת האחזקות הממלכתית ADQ.

החברה תתחיל לפעול ב-15 בינואר בטיסת בכורה מאבו דאבי לבירת יוון, אתונה. ההשקה של החברה החדשה הייתה אמורה להתקיים בקיץ האחרון, אך בשל מגיפת הקורונה התוכניות הוקפאו. "החל מה-15 בינואר 2021 מודל חדש של טיסות מגיע לאבו דאבי ומציע אפשרויות חדשות ותחרות חדשה", אמר קיס ואן שייק, מנכ”ל 'וויזאייר אבו דאבי'.

"הרשת שלנו מאבו דאבי תתרחב במהירות, כאשר היעדים ברשת המתוכננת שלנו יתווספו לרשימת ‘המדינות הירוקות'", אמר ואן שייק. "אנחנו מוכנים לחלוטין. יש לנו את המטוסים, יש לנו את הצוות, יש לנו את השותפים, ואנחנו מוכנים לטוס".

רשימת היעדים הראשונים של החברה מבסיסה באבו דאבי, בנוסף לאתונה וסלוניקי, הם: אלכסנדריה – מצרים, קוטאיסי – גיאורגיה, לרנקה – קפריסין, אודסה – אוקראינה, ירוואן – ארמניה. חברת התעופה גם ציינה כי יתווספו יעדים נוספים, כאשר היא תגדיל את הצי שלה.

בצעד ראשוני, ‘וויזאייר אבו דאבי’ תתחיל לפעול עם שני מטוסי איירבוס A321neo שקיבלה מאיירבוס בספטמבר. לטענת החברה היא תגדיל את הצי שלה ביותר מטוסים מאותו דגם בששת חודשי הפעילות הראשונים, שכן היא מתכוונת להרחיב את הרשת שלה למגוון יעדים, בעיקר אירופה.

ולנו הישראלים נותר לקוות כי החברה תשיק קו בין ישראל לאבו דאבי, שעוי להוות גם כתחנת מעבר למזרח הרחוק בדומה לדובאי.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים