שיתוף
תגובות
צרכנות » 'וולט' תחל לפעול בירושלים ב-18 לאוקטובר
בשורה לירושלמים
הליך צירוף המסעדות החל בקיץ ויתרחב לאחר שפעילות וולט תחל בעיר. שליחים רבים כבר גויסו וצוידו כדי לכסות את העיר ההררית ביותר שוולט תפעל בה בעולם
שליח וולט, אילוסטרציה | צילום: Copenhagen Stock, שאטרסטוק

חברת המשלוחים הפופולארית 'וולט' הודיעה כי תחל לפעול בירושלים החל מה-18 באוקטובר. מזה מספר חודשים פועלת וולט לגיוס שליחים וצירוף מסעדות כדי לבצע את ההרחבה הגדולה ביותר שלה מאז ההשקה בתל אביב בסוף 2018. כעת חושפות וולט ישראל ועיריית ירושלים את מועד ההשקה הרשמי של פעילות פלטפורמת המשלוחים בעיר, שמות של מסעדות בולטות שיצטרפו ואת אזור הפעילות הראשוני ואלה שיהיו בהמשך.

הליך צירוף המסעדות החל בקיץ ויתרחב לאחר שפעילות וולט תחל בעיר. שליחים רבים כבר גויסו וצוידו כדי לכסות את העיר ההררית ביותר שוולט תפעל בה בעולם. פעילות השליחים בעיר תהיה בעיקרה על קטנועים – בשל המבנה ההררי הייחודי של העיר.

אזורי הפעילות הראשוני של וולט, מיד עם ההשקה, תכלול את אזורי התעסוקה המרכזיים בעיר כמו קריית הממשלה בגבעת רם, אזורי ההייטק בהר חוצבים ובמלחה, מרכז העיר ומתחם התחנה. מבין שכונות המגורים אליהן יגיעו השליחים הכחולים בשלב ההשקה יהיו הקטמונים, תלפיות מזרח, בית הכרם, קרית היובל, גבעת משואה, רמות, נחלאות, ארנונה, בקעה, תלפיות, המושבה הגרמנית, קטמון הישנה, ניות, רחביה, רסקו, אבו תור, בית צפאפא, שייח ג׳ראח והמושבה האמריקנית.

לאחר מספר חודשי הרצה יתרחב השירות לכיוון גילה והר חומה בדרום העיר וצפונה לכיוון הגבעה הצרפתית ורמת אשכול. וולט ישראל קיימו במשך החודשים האחרונים תהליך כניסה לעיר בשיתוף עם אגף קידום עסקים בעיריית ירושלים כולל מפגשים עם הנהגת המסעדות ושוק מחנה יהודה. בשבוע האחרון התקיים מפגש עם ראש עיריית ירושלים, הנהלת העיר, והרשות לפיתוח ירושלים לתיאום הכניסה כך שתטיב עם העסקים הירושלמים ותושבי העיר.

ראש העיר ירושלים משה ליאון: ״הגעתה של וולט לירושלים היא תוצאה של עבודה מאומצת שארכה כשנה בין עיריית ירושלים לוולט. הפגישה הראשונה שלי מולם נערכה לפני כשנה והיום אנו מתבשרים על קצירת הפירות. אני מברך על כניסתה של כל חברה חדשה לעיר ובטח חברה בסדר גודל כמו וולט. ירושלים היא כוח כלכלי אדיר במדינת ישראל. הכניסה של וולט לירושלים תכניס עוד תנועה כלכלית מבורכת למסעדות בעיר ותנגיש את מרכולתם באותו סטנדרט גבוה שיש במקומות אחרים בארץ ובעולם. אני בטוח שמהמהלך הזה ירוויחו העסקים הירושלמים, תושבי ירושלים ועשרות אלפי העובדים המועסקים בעיר ונכנסים אליה מדי יום".

מנכ״לית וולט ישראל ליאור אשכול: ״וולט מחכה לעלות לירושלים ומתכוונת לתת לכל ירושלמי להנות מהסצנה הקולינרית הירושלמית המצוינת יחד עם השירות המעולה שאנחנו יודעים לתת. הביקוש מצד תושבים ועסקים בירושלים לפלטפורמת וולט גבוהה כבר זמן רב. מבחינתנו זהו כבוד גדול להגיע לירושלים ואנחנו מתכוונים לעבוד קשה כדי להצליח לתת לירושלמים חווית צריכה מתקדמת המבוססת טכנולוגיה".

חברת Wolt הוקמה ב 2014 בהלסינקי, פינלנד, כפלטפורמת משלוחים טכנולוגית נוחה, מהירה ושירותית, ופועלת כיום ב-23 מדינות. וולט החלה לפעול בישראל ב-2018 בתל אביב, ומאז התרחבה ל-23 ערים ביניהן רמת גן, גבעתיים, הרצליה, נתניה, רמת השרון, כפר סבא, רעננה, הוד השרון, חולון, ראשל״צ ולאחרונה התרחבה לאשדוד, פרדס חנה ויבנה. וולט החלה את פעילותה בת"א עם 26 מסעדות וכיום פועלת עם למעלה מ 2500 בתי עסק מכל התחומים בהן מסעדות, חנויות נוחות, פארמה, סופרמרקט, פרחים, ספרים ועוד.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים