שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "וועדת החקירה לאסון מירון לא תעסוק בדת"
לפיד מבטיח
יו"ר יש עתיד: "עשרות משפחות איבדו את היקרים להם מכל. לא נוכל להחזיר אותם, אבל חובתנו לעשות הכל כדי לדעת איך זה קרה, ואיך נדאג לכך שזה לא ישוב לקרות"
יאיר לפיד | צילום: יש עתיד

יו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד בפוסט בפייסבוק על המאבק להקמת וועדת חקירה לאסון מירון: "בשבוע הבא יעבור חודש מאסון מירון. חודש שלם שבו הממשלה לא עשתה כלום. הרבה דיבורים, אפס מעשים. שום ועדת חקירה לא הוקמה, אף אחד לא אשם, אף אחד לא מעורב, מגלגלים את האשמה מאחד לשני".

"אתמול העברנו בועדה המסדרת הצעת חוק לועדת חקירה ממלכתית לאסון. הליכוד התנגד, מחשש שמישהו יצטרך לקחת אחריות. גם המפלגות החרדיות התנגדו להצעה. פחות ברור לי למה הם עושים הכל כדי לקבור את החוק הזה".

"חקירת האסון היא לא עניין של חרדים או חילוניים. היא בכלל לא עניין פוליטי או דתי. ברור לכולם שכל אדם שרוצה לחגוג במירון, יש לו זכות מלאה לעשות את זה. חובתה של המדינה לוודא שהוא יוכל להתפלל ולחגוג בתנאים של בטיחות מלאה, בלי לסכן את חייו".

"אם זה לא נעשה, צריך לחקור את זה, להפיק לקחים, לוודא שהאסון הבא לא יקרה. לא במירון ולא בשום מקום אחר בארץ. הוועדה לא תעסוק בדת, כי זה לא תפקידה. היא תעסוק בתקנות בטיחות, שיטור, מכבי אש, דרכי גישה, תחבורה, כל מה שהוביל לאסון האזרחי הגדול בתולדות המדינה".

"עשרות משפחות איבדו את היקרים להם מכל. לא נוכל להחזיר אותם, אבל חובתנו לעשות הכל כדי לדעת איך זה קרה, ואיך נדאג לכך שזה לא ישוב לקרות. אני מבטיח לכם, שלא אוותר", דברי לפיד.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים