שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » וושינגטון: 4 נהרגו בעימותים עם המשטרה בגבעת הקפיטול
ליל המהומות
ראש עיריית וושינגטון, מיוריאל באוזר, הודיעה על הארכת מצב החירום בעיר ב-15 ימים נוספים, עד לסיום כהונתו של טראמפ

המשטרה בוושינגטון עדכנה כי במהלך המהומות הלילה באזור גבעת הקפיטול, נהרגו 4 מפגינים ותומכי הנשיא.

בהודעת המשטרה נאמר, כי אישה אחת נהרגה על ידי המשטרה ושלושה אחרים מתו מ"מצבי חירום רפואיים" לאחר שנפגעו בשטח והובהלו אל בית החולים.

מפקד משטרת DC סיכם את האירועים ואמר, כי עד השעה 21:30 (שעון ארה"ב) ביצעה המשטרה בסך הכל, 52 מעצרים. 4 על נשיאת אקדחים ללא רישיונות, 1 על נשיאת נשק אסור, ו- 47 מעצרים על הפרות עוצר וכניסה בלתי חוקית.

במקביל איתרה המשטרה שתי פצצות צינור, אחת על ידי בסמוך משרדי הוועדה הלאומית הדמוקרטית (באזור הקפיטול) ומטען נוסף סמוך למטה הרפובליקני שנמצא בסמוך. המטענים נוטרלו ונלקחו לבדיקה.

בתוך כך, ראש עיריית וושינגטון, מיוריאל באוזר, הודיעה כי היא מאריכה את מצב החירום בעיר ב-15 ימים נוספים, עד לסיום כהונתו של הנשיא דונלד טראמפ.

במקביל החלה התארגנות בקונגרס לפעול להדחת טראמפ מתפקידו כנשיא. את המהלך מובילה חברת הקונגרס הדמוקרטית אילהן עומאר שהודיעה כי החלה בהכנת סעיפי הדחה נגד הנשיא היוצא בעקבות המהומות אתמול.
לדבריה, "אנחנו לא יכולים לאפשר לו להישאר בתפקיד, זה עניין של שמירה על הרפובליקה שלנו ואנחנו צריכים למלא את השבועה שלנו", כתבה עומאר בחשבון הטוויטר שלה.

בבית הלבן מעריכים כי ביממה הקרובה צפויים בכירים בממשלה טראמפ להודיע כי הם מתפטרים מתפקידים במחאה על האירועים האלימים אמש.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים