שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » ועדת הכספים פיצלה 2 חוקים מחוק ההסדרים
"חוק נטפליקס"
ועדת הכספים בראשות ח"כ אלכס קושניר אישרה את פיצול חוק מיסוי שותפויות וקרנות השקעה וכן את פיצול העברת חובות לתשלום מס ערך מוסף ביבוא שירותים דיגיטליים
אלכס קושניר | צילום: נועם מושקוביץ - דוברות הכנסת

ועדת הכספים בראשות ח"כ אלכס קושניר אישרה את פיצול חוק מיסוי שותפויות וקרנות השקעה וכן את פיצול העברת חובות לתשלום מס ערך מוסף ביבוא שירותים דיגיטליים – "חוק נטפליקס". הפיצול יונח על שולחן מליאת הכנסת מחר, והוא דורש את אישורה.

יו"ר הוועדה, ח"כ אלכס קושניר פירט לעניין חוק מיסוי שותפויות וקרנות השקעה כי "קיימנו 3 דיונים בנושא הזה, ראינו כמה מורכב החוק ונושא שותפויות וקרנות השקעה, אני מציע לחברי הוועדה לפצל את החוק הזה מחוק ההסדרים כדי לתת לו את תשומת הלב הנדרשת".

"כאשר התקציב יעבור, נחזור לדון בחוק הזה, כי יש בו הרבה דברים חשובים, כולנו מסכימים שמדינת ישראל צריכה לגבות מס אמת מהעוסקים במשק".

לעניין מע"מ ביבוא שירותים דיגיטליים ציין יו"ר הוועדה: "תוך כדי דיון עלה שיש כאן חוק מורכב, והיה רצון של הוועדה להוסיף לחוק גביית מע"מ במקור – ברכישות מעל 75 דולר, מיסוי יבוא טובין לישראל. לכן גם כאן אני מציע לוועדה לפצל את החוק הזה מחוק ההסדרים".

"נחזור אל החוק בהמשך, אני מזכיר שמיסוי דיגיטלי נהוג בכל העולם ואנחנו חייבים להתעדכן, מדור במס אמת, ובנוסף יש פה חברות ישראליות שמתחרות בעולם הזה, גם מכאן החשיבות בחוק הזה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים