שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » ועד הקהילות: "הציבור החרדי ינהל מלחמת חורמה"
סגר בחגים
יו"ר 'איגוד חצרות הקודש' הרב שמעון בלוי מוסר כי במשרדי האיגוד כבר מעלים אפשרויות שונות למאבק עיקש ונחוש
אכיפת הסגר | צילום: דוברות המשטרה

'איגוד חצרות הקודש' – 'ועד הקהילות' בהודעת חירום לציבור: "ככל שהולכים ומתקרבים ימי חודש אלול ואיתם עמם חגי ומועדי ישראל, אנו עדים למהלך המדאיג כי למרות שהיה את כל הסיבות המקצועיות לבצע סגר עקב התפשטות נגיף הקורונה כבר לפני חודש, התנהלה ממשלת בנט- לפיד בגרירת רגליים וחוסר אחריות משווע".

"כשכעת כבר ברור לכולם כי מטרתם היתה לגרור את הסגר לזמן חגי ומועדי ישראל, 'חופשת יולי אוגוסט' חשובה להם יותר מתפילות ומעמדים בימים הנוראיים".

"אנו מכריזים בזאת, כי הציבור החרדי ינהל מלחמת חורמה בכל האפשרויות העומדות לרשותו על מנת לגרום שאפשרות סגר בחגים לא תהיה רלוונטית".

יו"ר 'איגוד חצרות הקודש' הרב שמעון בלוי מוסר כי במשרדי האיגוד כבר מעלים אפשרויות שונות למאבק עיקש ונחוש וקורא לציבור להתארגן כרגיל לחודש החגים בצל רבותיהם.

"לא ניתן לתחלואה חילונית ולחוסר מענה לפגוע בקודשי חיינו. איגוד חצרות הקודש פונה לציבור הרחב להיות קשובים ומוכנים להנחיות אשר יצאו מטעמנו לקראת חודש החגים כפי ההתפתחויות. כולנו תפילה ותקווה שלא ינוח שבט הרשע על גורל הצדיקים וחסידיהם".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. הרב יוסי מזרחי אומר שרק הפגנה של מאות אלפים במשך שבוע לפחות תוכל לעצור את שלטון הרשע מלפגוע בחרדים (לא רק לגבי סגר) או זה או שמשיח יגיע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים