שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » 'ועידת ביזנסט 2 לעסקים' – ההצלחה חוזרת ובגדול!
קהילת ביזנסט
בשבוע הבא תתקיים אי"ה "ועידת ביזנסט 2 לעסקים" בשיתוף אתר 'בחדרי חרדים' במרכז האירועים והכנסים 'אווניו' שבקרית שדה התעופה
יעוץ לעסקים | צילום: shutterstock SmartPhotoLab

אחת הזירות הלוהטות ביותר בשנים האחרונות היא ללא ספק עולם העסקים החרדי. בכל שנה מוקמים אלפי עסקים חדשים ויוזמות ייחודיות, כמעט בכל תחום שניתן להעלות על הדעת: נדל"ן, פיננסים, ביטוח, תיירות, בריאות וסגנון חיים, עיצוב ומיתוג, שירותים שונים, מזון והסעדה ועוד ועוד.

רבים מהעסקים הללו חבים חלק משמעותי בהצלחה שלהם לקהילה העסקית התוססת "ביזנסט" ולאירועים העסקיים שהיא יוזמת, בהם מפגשים שוטפים וכנסי ענק. במפגשים אלה בעלי העסקים מכירים אפשרויות חדשות לשיתופי פעולה, פוגשים מומחים בתחומי הניהול והשיווק, מתרגלים את יכולות המכירה שלהם וסוגרים עסקאות בהיקפים גבוהים במיוחד.

כשנתיים לאחר שנחתמה ועידת ביזנסט הראשונה, תתקיים בשבוע הבא "ועידת ביזנסט 2 לעסקים" בהובלת האתר החרדי הגדול בעולם "בחדרי חרדים" וקהילת ביזנסט. ועידת הענק תתקיים במרכז האירועים היוקרתי אבניו בקרית שדה התעופה, והיא תציע לבעלי ולבעלות העסקים המשתתפים יום עשיר במיוחד, בהפקה מוקפדת עד לפרט האחרון.

"המפתח לעסק מוצלח הוא השקעה וחשיבה בגדול. ואת מה שאנחנו מנחילים לכל חברי קהילת ביזנסט באופן שוטף אנחנו מקפידים ליישם גם בעצמנו" מספרים לנו בצוות ההפקה – "זהו לא עוד מפגש חברי עם הרצאה קצרה וכיבוד קל אלא כנס עשיר ומלא, בכל ההיבטים: מיטב המומחים מעולם השיווק והדיגיטל בישראל יופיעו על הבמה בהרצאות ובסדנאות, לאורך היום יושקו מוצרים וכלים חדשניים לשימוש בעלי העסקים, האירוח יהיה ברמה של 5 כוכבים עם ארוחות עשירות וכיבוד לאורך כל היום – כמובן בכשרות למהדרין של בד"ץ העדה החרדית, ועוד ועוד".

בין החידושים שמציגה הוועידה ניתן לציין את הפגישות האישיות עם המומחים, שאותן יכול כל משתתף להזמין מראש בהתאם לתחומי העניין שלו וכך ליהנות מהכוונה ממוקדת. בנוסף, משתתפי הכנס נכנסים לעניינים כבר מרגע ההרשמה: כל משתתף מתחבר לקבוצה עסקית ויכול ליצור חיבורים ולתכנן מפגשים ועסקאות עוד לפני יום הכנס – וכמובן ממשיך ליהנות מהחשיפה התקשורתית גם בשבועות ובחודשים שאחריו.

מאות בעלי עסקים כבר שריינו מקום בועידה וצוות ההפקה מוסר שמספר המקומות מוגבל – "אנו נצמדים להוראות משרד הבריאות ולתקנות לקיום אירועים, ולא ניתן להכניס אל המתחם כמות בלתי מוגבלת של משתתפים. לכן כדאי מאוד להזדרז ולהירשם". לאלה החוששים שלא יפיקו מהכנס את מלוא התועלת מובטח החזר מלא במקרה של חוסר שביעות רצון!

"בכנס הקודם נסגרו תוך יום אחד עסקאות בשווי מאות אלפי שקלים בין המשתתפים, עבור כל עסק זהו רווח נקי!" מסכמים המארגנים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים