שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » זביידי העיד: כך התנהלה הבריחה מהכלא
בהארכת המעצר
עו"ד אביגדור פלדמן, סניגורו של זכריה זביידי, שמעצרו הוארך בעשרה ימים, סיפר כי זכריה זביידי רצה להימלט לג'נין, אולם לטענתו, שאר הנמלטים "אמרו שאין להם כוח"
מעצרו של זכריה זביידי | צילום: דוברות המשטרה

בית משפט השלום בנצרת האריך היום (א) ב-12-10 ימים את מעצרם של ארבעת מהמחבלים הראשונים שנתפסו לאחר שנמלטו מכלא גלבוע לפני כשבועיים. שני האסירים מונאדל יעקוב אנפיעאת ואיהם כמאמג'י, שנתפסו הלילה, יובאו להארכת מעצר בהמשך.

עו"ד אביגדור פלדמן, סניגורו של זכריה זביידי, שמעצרו הוארך בעשרה ימים, סיפר כי זכריה זביידי רצה להימלט לג'נין, אולם לטענתו, שאר הנמלטים "אמרו שאין להם כוח כי צריך לעלות את כל הר גלבוע ואז לרדת". הוא הוסיף כי זביידי "התפלא שאין שום תוכנית. הם קיוו שתחכה להם מכונית בחוץ. הוא גם ציפה שתהיה עזרה של תושבים ולא הייתה עזרה".

עוד סיפר העו"ד כי המחבל, תושב מחנה הפליטים ג'נין, סיפר כי עם צאתו מהמנהרה, "הוא זרק מבט למגדלי השמירה וראה שלא היה אף אחד".

זביידי עוד סיפר כי המנהרה ממנה הם יצאו הייתה צרה מאוד וכי לקח להם כחצי שעה לעבור את המרחק, לדברי סניגורו, לזביידי נודע על תכנית הבריחה כמעט חודש לפני ההימלטות, והוא הצטרף לשאר המחבלים יומיים לפני שנמלטו. "אמרו לו בוא, אז בא". לדבריו, המנהרה נחפרה באחד התאים בהם לא שהה זביידי. הוא הוסיף כי בכלא גלבוע לעבור מתא אחד לאחר הוא דבר שגרתי.

זביידי סיפר כי הוא ושותפו לבריחה מוחמד עארידה, שנלכד עמו בחניון משאיות, השיגו מזון מעצים ושתו מים מברזים ברחוב.

להגנת מרשו טען עו"ד פלדמן: "עם המעצר הוא קיבל מכות מהחיילים. סתם כי הוא זכריה זביידי. אחרי המעצר הוא לא קיבל מכות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים