שיתוף
תגובות
בריאות » כושר ואיכות חיים » זה הזמן להתחיל להחזיק חומץ תפוחים בבית
התרופה הסודית
חומץ תפוחים ידוע כתרופה עתיקת יומין שמסייעת במגוון רחב של בעיות והפעם הבאנו לכם מספר שימושים שכדאי לכם לקרוא, לדעת ולהפנים
חומץ תפוחים | צילום: mythja, שאטרסטוק

במשך מאות שנים שימש חומץ תפוחים לשימושים ביתיים ולבישול. הוא ידוע כאחת מתרופות עתיקות יומין ברפואה הטבעית, שנותנת מזור למגוון רחב של בעיות.

חומץ תפוחים מכיל לדוגמה: אשלגן החיוני לתפקוד הלב, פקטין – משפר את היחס בין הכולסטרול הטוב והרע. חומצה מאלית – בזכותה הוא מגן מפני וירוסים, חיידקים ופטריות. סידן אשר מסייע לשמור על השיניים והעצמות שלנו חזקות ובריאות. וכן חומץ תפוחים מנרמל את ה pH של הגוף ושומר על מצב בסיסי.

חומץ תפוחים מכיל חומצה אצטית המפחיתה את המהירות שבה סוכר נכנס לדם לאחר הארוחה ובנוסף ויטמינים A, B1, B2, B6, C וE.

אז למה להחזיק חומץ תפוחים בבית?

מסייע לסובלים מנדודי שינה שנגרמים ממתח, דאגות וגם מחוסרים תזונתיים כמו אשלגן, ברזל ומגנזיום. השימוש בכדורי שינה לא מרפאים את הבעיה אלא עוזרים להרדים את האדם ויוצרים תלות והרגל. לפני השינה – 1 כף חומץ תפוחים בכוס מים עם 2 כפיות דבש, להשאיר ליד המיטה כוס נוספת למקרה של התעוררות.

מסייע למי שרוצה לרדת במשקל היות והוא ממתן אכילה, מפחית חשק למתוק ועוזר לשפר את רגישות האינסולין אשר תומכים באכילה נכונה, ללא חשקים בלתי נשלטים. שמים 2 כפות חומץ תפוחים ב- 1 כוס מים ושותים דבר ראשון על הבוקר.

מאזן סוכר בדם – אחד היתרונות הגדולים ביותר של חומץ תפוחים הוא השפעתו על הגלוקוז בדם. שמירה על רמת סוכר מאוזנת בדם היא אחד מגורמי המפתח החשובים ביותר לשמירה על בריאות כללית. חומץ התפוחים משפר את רגישות הגוף לאינסולין ועוזר להפחית באופן משמעותי את רמות הסוכר בדם במהלך הארוחות.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים