שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » "זה היה כמו פיגוע – למה זה קורה בעם שלנו?"
הנהג משחזר
"המון של פורעי חוק וזעם, פושטקים כאלו, רצו להוציא את הזעם שלהם ועשו שמות באוטובוס, בי ובנוסעים", שחזר בכאב הנהג שהאוטובוס שלו הוצת הלילה ע"י פורעים בבני ברק
תגיות:
הצתת האוטובוס בבני ברק | צילום: דוד קשת

אייל ציפורי , נהג חברת אפיקים וחבר בארגון נהגי האוטובוסים מבית ההסתדרות הלאומית שהותקף בלילה והאוטובוס שלו נשרף מסר לאור המקרה הקשה: "כרגע אני לא חוזר בכלל לנהוג. אני רוצה לנוח. עברתי טראומה לא קלה ואין לי חשק לשרת את הנוסעים בבני ברק. זה פיגוע לכל דבר. כמו פיגוע לאומני. הייתי בהלם מוחלט. לא יודע למה זה קורה בתוך העם שלנו".

לאחר יום עמוס בעימותים אלימים בין חרדים לשוטרים, הגיע ציפורי עם האוטובוס לרחוב השומר בעיר – שם קבוצת נערי שוליים רגמה את רכבו באבנים. לאחר שהנהג וחמשת הנוסעים פונו מהאוטובוס, המתפרעים הציתו את האוטובוס. הנהג ציפורי נפצע קל ופונה לקבלת טיפול בבית החולים שיבא בתל השומר.

בראיון ל'כאן רשת ב' אמר הנהג כי "לא יודע איך אני בחיים עכשיו. זרקו אבנים, וניפצו את הדלת והחלונות. אחד מהפורעים נכנס לאוטובוס והתחיל לבעוט בי ולתת בוקסים". ציפורי הוסיף: "כרגע אני לא חוזר לנהוג, לא מאמין שאחזור לבני ברק. זה פיגוע לכל דבר".

"מד"א הגיעו מהר. שני פרמדיקים הוציא. פחדתי מוות לצאת מהאוטובוס לאמבולנס. הרגשתי שאני בכפר ערבי ורוצים להוציא את הזעם עליי. זה מחזה מחריד. שני חובשים הגיעו והוציאו אותי", סיפר ציפורי. "לא מאמין שאחזור לבני ברק. עברתי טראומה לא קלה, אין לי חשק גם לשרת אותם".

"נסעתי בקו שלי מאשדוד לבני ברק, בנסיעה הלוך היה בסדר", שחזר ב'חדשות 13'. "כשבאתי לחזור פתאום ראיתי את ההמון מגיע בזעם ומוציא עליי את הזעם. צעקתי להם: 'מה אתם רוצים ממני?'. כל החלונות של האוטובוס נופצו, וכולי הייתי רסיסים. התחילו לתקוף אותי בבעיטות ובוקסים, אלות וגז פלפל. לא האמנתי שהגעתי למצב כזה, רציתי להסתובב ולעוף מהאזור הזה ולא הספקתי".

עוד סיפר הנהג: "במשך חצי שעה התקשרתי למשטרה ודיברתי עם היומנאית, ואף אחד לא הגיע. מאתיים איש עשו בי לינץ' מטורף, המון של פורעים, משוגעים, בהמות. לא ידעתי איך יצאתי משם, אין לי מושג איך יצאתי מזה. אני לא אחזור לעבודה בקרוב".

ציפורי הוא חבר בארגון נהגי האוטובוסים מבית ההסתדרות הלאומית. זו מסרה כי "נהגי האוטובוס הפכו להיות בשר תותחים. הם עומדים בקו החזית ונפגעים שוב ושוב. לא יעלה על הדעת שמצב זה ימשך. מה יקרה לאחר שנהג ירצח? אי אפשר להמשיך ככה. הגיע הזמן שהעבריינים יכנסו לכלא זה אירוע טרור לכל דבר".

שי מלכה, סמנכ"ל ודובר חברת אפיקים, מסר כי החברה מזועזעת מהאירוע הלילה בבני ברק, שבמהלכו הותקף נהג החברה רק כי "העז" לבצע את מסלול הקו בשכונות העיר, מהצתת האוטובוס באופן כליל וכן מההסלמה הגוברת באלימות כלפי נהגי האוטובוסים דווקא בתקופה מורכבת זו. לאור זאת, תקיים מחר חברת אפיקים הערכת מצב, ותשקול יחד עם משרד התחבורה להפסיק את שירותי התחבורה הציבורית בבני ברק, וכך גם לגבי אזורים אחרים בהם יתרחשו ארועים אלימים כנגד נהגים ורכוש".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים