שיתוף
תגובות
מוזיקה » אלבומים » זה שמו של האלבום החדש של קמפה "כמלאך"
ממשיך ליצור
אחרי שהשיק את הסינגל-קליפ "חושב על ירושלים" מגיש נפתלי קמפה את אלבומו השלישי העונה לשם "כמלאך", את האלבום הפיקו מוסיקלית שותפיו ליצירה אלי קליין & איצי ברי
נפתלי קמפה | צילום: יח"צ

כשנתיים אחרי צאת אלבומו השני, האמן והיוצר נפתלי קמפה חושף היום את אלבומו השלישי והמסקרן "כמלאך".

קמפה זוכה בשנים האחרונות למקום של כבוד בעולם המוזיקה היהודי-חסידי, כשאלבומיו מביאים חידוש מרענן ולהיטי ענק בולטים. הופעותיו בארץ ובעולם הפכו שם דבר בשילוב כוחות מוצלח עם מנהלו, המפיק הנודע שלום וגשל.

האלבום החדש כולל 11 שירים חדשים פרי לחניו של נפתלי בסגנונו המיוחד והמבוקש, בו הוא משלב ישן וחדש, רגש ושמחה, ואוירה חסידית בהגשה אישית ונוגעת. ביניהם גם השיר "חושב על ירושלים", שיצא ממש בימים האחרונים כסינגל עם קליפ מיוחד, וזכה להצלחה כבירה ואהדת הקהל שנחשף ללהיט במופעים האחרונים של קמפה.

האלבום נקרא "כמלאך" על שם השיר הפותח "כמלאך לרגעים", מילותיו של ה'חזון איש' המתארות בלשונו המרוממת את הפסגה הרוחנית אליה יכול כל אדם לזכות להגיע גם בעולם הזה – להיות דבוק בהשם כמלאך לרגעים, כשהלחן המיוחד והמרגש מבטא את השאיפה והרצון לזכות לכך.

״הלוואי שאזכה להכנס ללבבות גם באלבום השלישי״ – אומר קמפה – ״אין רגע מובן מאליו במסע הזה ואני מודה לקב״ה על הזכות, ולכם מעומק הלב על האהבה הגדולה בה מתקבלים השירים שלי, בתפילה שנזכה לקדש שם שמים בעולם״.

את האלבום הפיקו מוסיקלית שותפיו ליצירה אלי קליין & איצי ברי, הצמד המוביל בתעשיית המוסיקה היהודית, ששוב יצרו בהצלחה מעטפת מוזיקלית מושלמת וייחודית המאפיינת את שיריו של קמפה כשעל ההפקה הכוללת אמון מנהלו האישי שלום וגשל.

האזינו לרצועה הרביעית באלבום – "שובי":

וזה כבר תקציר של מיטב שירי האלבום:

מילים

אל גינת אגוז ירדתי לראות באבי הנחל

לראות הפרחה הגפן הנצו הרימונים

שובי שובי השולמית

שובי שובי ונחזה בך

מה תחזו בשולמית כמחולת המחנים

קרדיטים

עיבוד והפקה מוזיקלית: אלי קליין & איצי ברי
הפקה: שלום וגשל
הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. קודם כל תודה על החזית
    שהגיעה להדרן
    מעניין ומוסיף המון
    אבל יש קישורים שחסומים ולא נפתחים
    אנא תטפלו זה תודה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים