שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » זוהו בישראל 2 מקרים של וריאנט ברזילאי
החשש מתממש
לראשונה זוהו בישראל נדבקים בזן הקורונה הברזילאי והצ'יליאני – הנדבקים הם בקרב שבים מחו"ל, תינוקת ומבוגר מחוסן
תגיות:
נגיף אילוסטרציה | צילום: Corona Borealis Studio, שאטרסטוק

שני מקרים של המוטציה הברזילאית ומקרה נוסף של וריאנט מצ'ילה אובחנו בישראל – כך הודיע הערב (שני) משרד הבריאות. לפי המשרד, תינוקת ומבוגר מחוסן נגד קורונה ששבו מחו"ל אובחנו בווריאנט הברזילאי, וכן מקרה נוסף של מוטציה מצ'ילה התגלה אצל אזרח ישראלי מחוסן ששב ארצה.

ממשרד הבריאות נמסר כי "לראשונה זוהו בישראל 2 מקרים של וריאנט ברזילאי בקרב שבים מחו״ל (תינוקת ומבוגר מחוסן) וכן מקרה 1 ראשון של וראינט צ'ילה בקרב ישראלי מחוסן ששב מחו"ל. המקרים זוהו באמצעות המערך הלאומי לריצוף גנומי".

"כמו כן, התגלו 19 מאומתים נוספים של וראינט הודי בקרב זרים. סה"כ עד היום התגלו 60 מקרים. עדיין אין מידע ברור ביחס לוריאנטים הללו והשלכותיהם על מחוסנים ומחלימים. משרד הבריאות ימשיך לעדכן בממצאים נוספים ככל שיהיו".

"משרד הבריאות מזכיר את ההמלצה לכלל האוכלוסייה, לרבות מחוסנים ומחלימים, להימנע מנסיעות לא הכרחיות לחו"ל. אנו שבים ומדגישים כי מי ששב מחו"ל ואינו מחוסן או מחלים נדרש לבידוד. כמו כן, ממדינות רמה 2 בהם תחלואה קשה- גם מחוסנים ומחלימים מחויבים בבידוד", לשון ההודעה.

לראשונה מאז 7 ביולי יש בישראל פחות מ-100 חולי קורונה במצב קשה. כך עולה מעדכון הערב של משרד הבריאות. מאז חצות אובחנו בישראל 41 חיוביים לקורונה, מתוך כ-19,500 בדיקות שפוענחו. שיעור הבדיקות החיוביות נמוך מ-0.1%. בבתי החולים ברחבי הארץ מאושפזים 168 חולי קורונה, 63 מהם מחוברים למכונות הנשמה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים