שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » זוהר: "גרמנו לציבור להיאטם בשל שיח אגרסיבי"
מכה על חטא
ח"כ זוהר אמר: "יש ציבור שרוצה את הימין בשלטון ואת נתניהו כראש ממשלה, אבל גרמנו לו לעיתים להיאטם כלפינו בגלל שיח יותר מדי אגרסיבי"
שר התרבות והספורט מיקי זוהר | צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ

ברוח יום הכיפורים? ח"כ מיקי זוהר מהליכוד התראיין הבוקר (א') לרשת ב' והתוודה כי הוא היה חלק לשיח אגרסיבי ופרובוקוטיבי כלפי הממשלה החדשה והעומד בראשה, ראש הממשלה נפתלי בנט. בנוסף, הוא קרא לחדול מהדבקת כינויי גנאי לראש הממשלה בנט.

את דבריו פתח זוהר ואמר: "בעצמי לא הייתי שה תמים, וגם אני הייתי חלק משיח מאוד פרובוקטיבי שלא תרם לליכוד, אבל לא אנבור במעשי עבר. כעת אני עם הפנים לעתיד".

חבר הכנסת מהליכוד הוסיף: "אם נתקוף באופן אישי חברי כנסת כאלו ואחרים או ראש ממשלה, במקום להסביר באופן מקצועי ורציני לציבור למה הם טועים ואנחנו צודקים – יהיה לנו הרבה יותר קשה לשכנע את הציבור. כי הציבור מתעסק בתכלס".

בשלב הזה אמר זוהר: "לקרוא לנפתלי בנט 'הנוכל' אני חושב שזה מיותר. זה שהוא רימה את הציבור זו עובדה. הוא שיקר את הציבור, צריך לומר את זה גם ולהסביר לו. בזמן המלחמה כשנלחמנו מול אויבים הוא שיקר את הציבור כשאמר שהממשלה הזו ירדה. להגיד את זה זה בסדר גמור אבל לקרוא לו נוכל זה לא תורם לשיח ולא מייצר לנו תומכים חדשים שהצביעו לתקווה חדשה או ימינה או לכחול לבן".

עוד אמר: "אתה רוצה לשכנע ציבור שלא הצביע בעבר שיצביע לליכוד תהיה בן אדם, לכן אמשיך לפעול בתוך הליכוד לשיח טוב יותר גם אם יהיו כמה שלא יאהבו".

עוד הוסיף ח"כ זוהר בראיון לגלצ: "טעינו, בואו נתקן. אני רואה את הממשלה לא מתפקדת, ואומר שאנחנו חייבים לחזור להנהגת המדינה. יש ציבור שרוצה את הימין בשלטון ואת נתניהו כראש ממשלה, אבל גרמנו לו לעיתים להיאטם כלפינו בגלל שיח יותר מדי אגרסיבי".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים