שיתוף
תגובות
כלכלה » זום ודויטשה טלקום מחזקות את השותפות
זום מקומי
הפתרון מאחד את כל צרכי התקשורת של עסקים וארגונים – בפלטפורמה אחת – על תשתיות הרשת של דויטשה טלקום ומייתר את הצורך במערכות טלפוניה ארגוניות לתקשורת קולית
תגיות:

זום ודויטשה טלקום מחזקות ומרחיבות את השותפות הקיימת שלהן, שהחלה עוד ב-2020, עם השקת Zoom X – פתרון המותאם במיוחד לעסקים, ארגונים וגופי ממשל בשוק הגרמני – שירוץ על תשתיות הרשת של דויטשה טלקום. הפתרון החדש, שמהווה גרסה מותאמת מקומית, ישלב את היתרונות של פלטפורמת זום עם אלה של ענקית הטלקום הגרמנית המוכרת: פריסה רחבה באיחוד האירופאי, אמינות ואבטחה ושירות לקוחות מצטיין. 

Zoom X יאפשר ללקוחות שתי החברות להגדיר ולנהל פגישות בצורה אינטואיטיבית על כל מכשירי הקצה שברשותם, כשדויטשה טלקום תספק את מספרי הטלפון של גרמניה ו-50 מדינות אחרות, לטובת אותם אלה שרוצים להצטרף לפגישות באמצעות הטלפון בלבד. כל נתוני הפגישות במודל החדש יאוחסנו בשרתים הממוקמים בגרמניה. בנוסף, ההתקשרות, ההזמנות, התמיכה ברמה הארצית והחיוב עבור השירותים יבוצעו על ידי דויטשה טלקום.

לדברי זום, הפתרון החדש לוקח בחשבון את הצרכים הייחודיים של מדינות ואזורים שונים ומהווה צעד חשוב בתמיכה בצרכים של הלקוחות הגלובליים של החברה. החברה מעריכה כי עם Zoom X, לקוחות עסקיים כבר לא יזדקקו למערכות טלפוניה משלהם לתקשורת קולית. הם יוכלו לתקשר מתוך אפליקציה אחת ללא קשר למיקום ולמכשיר בו הם משתמשים באמצעות Zoom Phone, עם מספר טלפון קבוע. ניתן לנתב שיחות לטלפון קווי ולטלפון סלולרי – גם בשיחה שכבר רצה – בלחיצה מקש אחת. 

״ Zoom X היא פלטפורמה אינטואיטיבית שמרחיבה את ההיצע שלנו ללקוחות עסקיים ומשלבת את כל שירותי התקשורת הרלוונטיים במקום אחד. יחד עם זום, אנו דוחפים לפיתוח פתרונות חדשניים המאפשרים דרכים חדשות לעבוד", אומר הייגן ריקמן, מנהל לקוחות עסקיים בדויטשה טלקום.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים