שיתוף
תגובות
כלכלה » פיננסים » בורסה ושוק ההון » זום רושמת עלייה של 21% לעומת רבעון מקביל
הרבעון הרביעי
ההכנסות לשנת הכספים כולה עמדו על סך של 4.099.9 מיליארד דולר – עלייה של 55% לעומת שנה שעברה. מספר הלקוחות ש'תרמו' כל אחד להכנסה מעל מאה אלף דולר קפץ ב-66%
תגיות: ,
אריק יואן מנכ"ל זום | צילום: יח"צ

חברת זום הודיעה על תוצאות הרבעון הרביעי ושנת הכספים 2022 שהסתיימה ב-31 בינואר 2022: הכנסות הרבעון עמדו על 1.071.4 מיליארד דולר – עלייה של 21% לעומת רבעון מקביל בשנה שעברה.

ההכנסות לשנת הכספים כולה עמדו על סך של 4.099.9 מיליארד דולר – עלייה של 55% לעומת שנה שעברה. מספר הלקוחות ש'תרמו' כל אחד להכנסה מעל מאה אלף דולר קפץ ב-66% לעומת השנה שעברה. בסוף הרבעון הרביעי של 2022 לזום היו כ-191 אלף לקוחות ארגוניים – עלייה של 35% בהשוואה לשנה שעברה.

אריק יואן, מייסד ומנכ"ל זום: "בשנת הכספים 2022 השגנו תוצאות חזקות עם רווח של מעל 4 מיליארד דולר – צמיחה של 55% לעומת שנה שעברה, זאת במקביל לעלייה ברווחיות ובתזרים המזומנים, תוך שבסיס הלקוחות שלנו ממשיך לצמוח ומגלה מגוון שימושים חדש שהרחיב את פלטפורמת התקשורת שלנו. בהסתכלות קדימה אנו צופים לא מעט הזדמנויות חדשות שכן אנו מצפים שהלקוחות שלנו ימשיכו בשינוי של הדרך בה הם נהגו לעבוד ולהיות בקשר עם לקוחותיהם".

"די ברור לנו שעסקים בכל העולם רוצים פלטפורמת תקשורת משולבת, בטוחה, מאובטחת וקלה בשימוש". יואן ציין כי גאה להמשיך ולהנהיג את המהפיכה הדיגיטלית בתקשורת. "בשנת הכספים 2023 אנו מתכוונים להמשיך ולבנות את הפלטפורמה שלנו כך שתעשיר את חוויית הלקוח באמצעות טכנולוגיות חדשות מבוססות ענן תוך צמיחה עתידית".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים