שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » זועבי: "אם ילכו לעימות צבאי הקואליציה תיפול"
"עשר מעלות ימינה"
"אם נתניהו היה בשלטון הוא היה פותח נגד לבנון במבצע גדול, בנט מאופק כי הוא יודע שאין לו תמיכה מימין" אמרה הח"כית ממרצ לרדיו מכאן
תקיפת יעד איראני בסוריה | צילום: By unlu, שאטרסטוק

ח"כ ג'ידא רינאוי-זועבי ממפלגת מרצ התראיינה הבוקר לרדיו מכאן ואמרה: "בנט יודע שאם הממשלה תלך לעימות צבאי – הקואליציה תיפול כי גם מרצ וגם רע"מ לא יסכימו לדבר כזה. הנוכחות של מרצ ורע"מ בקואליציה מגבילה פעולות צבאית. אם נתניהו היה בשלטון הוא היה פותח נגד לבנון במבצע גדול, בנט מאופק כי הוא יודע שאין לו תמיכה מימין".

דבריה של הח"כית עוררו סערה ובליכוד מיהרו להגיב: "בנט ולפיד נכשלו לא רק מול הקורונה אחרי שבנט עיכב ב-7 שבועות את הבאת החיסון השלישי לישראל. הם נכשלו לא רק בתקציב שבו הטילו מיסים כבדים על אזרחי ישראל. בנט ולפיד נכשלים גם בביטחון — והיום חברת הקואליציה שלהם, ח״כ רינאווי זועבי ממרצ, אמרה את האמת ש'בנט יודע שאם הממשלה תלך לעימות צבאי – הקואליציה תיפול כי גם מרצ וגם רע"ם לא יסכימו לדבר כזה. הנוכחות של מרצ ורע"ם בקואליציה מגבילה את חדותה של כל החלטה צבאית'".

"בנט לא מסוגל לשמור על ביטחון ישראל מכיוון שהממשלה שלו תלויה במנסור עבאס ובשמאל הקיצוני. נפיל את הממשלה המסוכנת הזאת ונחזיר את ישראל למסלול של הצלחה: גם בקורונה, גם בכלכלה וגם בביטחון".

ח"כ שלמה קרעי מהליכוד כתב: "כשהאחים המוסלמים קובעים את סדר היום בממשלת ישראל(!), יחד עם האנטי ציוניים במרצ והעבודה, אין ספק שזועבי צודקת. הזועבי אותה זועבי והים אותו ים. הממשלה הזו מסוכנת. גורמים קיצוניים השתלטו על הגה הספינה, בעוד קברניטיה שקועים בתרדמת. חייבים להתעורר לפני שיהיה מאוחר מידיי".

ח"כ איתמר בן גביר הגיב: "חברת הכנסת של מרצ אומרת בקול את מה שכולנו יודעים בלב: נפתלי בנט שבוי בידי קואליציה של תומכי טרור שיפילו אותו אם יעז להגיב לטילים של החיזבאללה. הממשלה הזו מסכנת את בטחון המדינה ואנחנו חייבים לשלב כוחות ולהפיל אותה לפני שתושבי קריית שמונה והגליל יהפכו לתושבי עוטף עזה והנגב".

ח"כ אופיר סופר מהציונות הדתית: "כשסיוט הופך למציאות: ממשלת בנט-רע"מ-מרצ, מסוכנת לביטחון ישראל".

ח"כ ניר אורבך מימינה הגיב: "אני שותף לקואליציה שהשיקולים אצלה לפתיחת מבצע צבאי הם שיקולים 'ביטחוניים' ולא שיקולים פוליטיים. חברי כנסת מחוייבים למשמעת קואליציונית. כל השאר אלו דיבורים בעלמא".

מתן פלג יו"ר תנועת אם תרצו: "זוהי התממשות של התרחיש הגרוע ביותר שיכולנו לחשוב עליו. בטחון ישראל מופקד בידי מרצ והתנועה האסלאמית. הדבר מצטרף לדיווח בעיתונות הערבית על כניעה ללחצים האמריקניים שלא להגיב לחיזבאללה. בנט ממשיך את כניעתו לגרועים שבאויבנו כדי לשמור על כסאו. אזרחי ישראל לעולם לא יסלחו למי שיפקיר את ביטחונם עבור שררה פוליטית".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים