שיתוף
תגובות
חדשות » חשוד בהונאת חנויות צ'יינג' בב"ב נעצר, פונה לבי"ח והצליח להימלט
מרדף ללא כיסוי
דרמה ברחובות בני ברק: שני חשודים זייפו צ'קים ועקצו עסקים בבני ברק בסכומי עתק, השניים נעצרו אחרי מרדף, אחד העצורים נפצע ונלקח לטיפול רפואי- ונמלט מבית החולים
מעצר. אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק

מכת הזיופים בעיר בני ברק עלתה שלב: שני חשודים ביקשו לפרוע בצ'יינג' צ'קים מזויפים על סך עשרות אלפי שקלים ולאחר שזוהו – החלו להימלט באמצעות רכב.

אחד מהחשודים נתפס בתום מרדף, זאת לאחר שמעד ונפל. הוא פונה לבית חולים, אך הצליח להימלט היות והוא פונה ללא ליווי משטרתי. כך מדווח העיתונאי אבי גדלוביץ'.

במשטרה מסרו בעקבות הדיווח על בריחת החשוד: "בעקבות האירוע נפתחה חקירה במטרה להגיע לחקר האמת. מדובר בחקירה שעודנה בראשיתה ומטבע הדברים לא נפרט אודות חקירות מתנהלות".

בתוך כך, בהודעת ארגון השומרים בני ברק נאמר כי אמש התקבל דיווח במוקד הארגון מבעל צ'יינג' מוכר בעיר, על כך ששני חשודים שהגיעו שלשום לפרוע צ'ק על סך 7500 ש"ח שהתברר כמזויף, חזרו שוב בניסיון לפרוע צ'ק נוסף.

בהשומרים מספרים כי בעל הצ'יינג' התבקש על ידי המוקדן של הארגון לעכב את החשודים באמתלות שונות, עד להגעת מתנדבי 'השומרים' למקום.

בשלב מסוים החשוד הבין שעלו על עקבותיו, קרע מספר צ'קים מזויפים והחל בבריחה יחד עם חברו התצפיתן לכיוון רכבם שהיה בסמוך. המתנדבים שהוזעקו הספיקו להגיע בדיוק בזמן ההימלטות והחלו במרדף אחר החשודים.

במהלך המנוסה החשודים עברו צומת ברמזור אדום ונכנסו חזיתית ברכבו של אחד המתנדבים. הרכב החשוד לא עצר והמשיך במנוסה.

עשרות מתנדבים הצטרפו למרדף והצליחו לעכב את רכבם של החשודים שפרקו מהרכב והחלו להימלט רגלית. המתנדבים החלו במרדף רגלי ובמהלכה אחד החשודים החל לתקוף את המתנדבים עם תרסיס גז פלפל ואף פצע אותם באמצעות חפץ ברזל חד.

לאחר מספר דקות של מרדף שהמשיך לתוך רמת גן – הצליחו המתנדבים לשים את ידיהם על החשוד העיקרי ולעכב אותו עד להגעת כוחות המשטרה.

על החשוד נתפס צ'ק מזויף נוסף על סך עשרת אלפים שקלים ואלפי שקלים במזומן, ככל הנראה לאחר שהספיק לפרוט צ'ק מזויף בצ'יינג' אחר בעיר. הוא פונה לטיפול אחרי שנפצע בעת מרדף, וכאמור, נמלט מהמשטרה שממשיכה כעת את החיפושים אחריו.

כאמור פורסם הערב כי אחד מהחשודים הצליח להימלט מבית החולים, זאת לאחר שפונה ללא ליווי משטרתי.

בארגון 'השומרים' מבקשים מתושבים ובעלי חנויות שנפלו עם צ'קים מזויפים, לדווח בהקדם למוקד הארגון, דבר שיסייע מאוד להמשך החקירה ומניעת מקרים נוספים מהסוג הזה. מוקד הארגון זמין לשירות הציבור 24 שעות ביממה 1700700963

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים