שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » "ההסכם עם קצא"א אינו נוגע ליחסינו"
שיתוף פעולה מלא
במהלך הפגישה, השרה זנדברג והשגריר מוחמד אל-חאג'ה שוחחו גם בנושא הסכם קצא"א. השגריר הבהיר כי מדובר בהסכם מסחרי בין חברות פרטיות, שאינו נוגע ליחסים המדינים
שגריר איחוד האמירויות אצל נשיא מועצת חכמי התורה | צילום: ישי ירושלמי

השרה להגנת הסביבה, תמר זנדברג, נפגשה אתמול (א') לראשונה מאז כניסתה לתפקיד עם שגריר איחוד האמירויות בישראל, מוחמד אל-חאג'ה, בלשכתה שבירושלים.

במהלך הפגישה, השרה תמר זנדברג והשגריר מוחמד אל-חאג'ה בירכו על כינון היחסים בין ישראל לאיחוד האמירויות, ושיתופי הפעולה בין המדינות בתחומים שונים. השרה תמר זנדברג אמרה שהיא שמחה על כך שנושא הסביבה ושמירת הטבע האזורי נכלל כחלק אינטגרלי מהסכמי אברהם.

כמו כן, השניים הביעו את מחויבותם לשיתוף הפעולה בין ישראל לאיחוד האמירויות לאור האקלים והאתגרים המשותפים. השרה תמר זנדברג והשגריר מוחמד אל-חאג'ה סיכמו כי המדינות ימשיכו לשלב כוחות בפיתוח טכנולוגיות וחדשנות אקלימית, בדגש על פתרונות הקשורים לאקלים מדברי, הדרושים לשתי המדינות.

במהלך הפגישה, השרה תמר זנדברג והשגריר מוחמד אל-חאג'ה שוחחו גם בנושא הסכם קצא"א. השגריר הבהיר כי מדובר בהסכם מסחרי בין חברות פרטיות, שאינו נוגע ליחסים המדיניים.

השרה להגנת הסביבה, תמר זנדברג: "שמחתי לפגוש את שגריר איחוד האמירויות בישראל, מוחמד אל-חאג'ה. כמי שחולקים איתנו את האקלים המדברי, שיתוף הפעולה בין ישראל לאמירויות יכול להוליד פתרונות לאתגרים העומדים בפנינו. ההסכמים החדשים והיחסים החמים הם הזדמנות עצומה לחזק את הסביבה, הכלכלה והחברה של שתי המדינות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים