שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » זנדברג על בן גביר: "אין לו מקום בכנסת"
לעודה כן?
השרה להגנת הסביבה התראיינה הבוקר בעניינים העומדים על הפרק. בדבריה התייחסה לפרישת סילמן וטענה כי "סילמן פשוט נכנעה ללחצים של הימין"
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר | צילום: באדיבות המצלם

השרה להגנת הסביבה, ח"כ תמר זנדברג ממרצ, התראיינה הבוקר לקול ברמה בעניינים העומדים על הפרק. בדבריה התייחסה לפרישת סילמן וטענה כי "סילמן פשוט נכנעה ללחצים של הימין".

"אנחנו נמצאים במשבר פוליטי לא פשוט. כן צריך לשמור על הממשלה הזאת, יש פה המון תוכניות ענייניות מהותיות שיתקעו. מרצ וויתרה לא מעט, בנושא הזהות היהודית מדובר בקמפיין שאין בו ממש".

"מאוכזבת מאוד מהדברים של איימן עודה. זה מסר ממש בעייתי וציפיתי שידבר אחרת. אני מתנגדת להדחתו, כי אני מתנגדת להדחת כל חבר כנסת. אני עצרתי מלפסול את בן גביר מלהתמודד בכנסת למרות שלדעתי אין לו מקום בכנסת".

"אין שום סיכוי שאצביע על הכשרת מאחזים לא חוקיים. זה דבר שהוא נוגד את הצדק והאינטרס הישראלי. אנחנו לא מניחים אקדחים של איומים על השולחן אבל לא נצביע בעד ההכשרה".

"כל בר דעת יודע שאין שום קשר למה שעשה הורביץ לפרישת סילמן חוץ מקמפיין של האופוזיציה. סילמן עמדה בלחצים שגובלים באלימות מילולית ועוד. אין שום קשר לזהות היהודית, סילמן פשוט נכנעה ללחצים של הימין".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. זנדברג ובנט יודעים יותר טוב מסטלין בעצמה למה עזבה את הקואליציה ובטוח גם יודעים מה טוב בשביל העם היהודי ממה שהם בעצמם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים