שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » פגר 'דבר אחר' הושלך בפתח בית הרב החרדי
זעזוע בלייקווד
בשבת בצהריים הושלך פגר של 'דבר אחר' לפתח ביתו של רב בלייקווד • התושבים החרדים מזועזעים: "אין ספק שזוהי אנטישמיות" • המשטרה חוקרת, אך לעת עתה ללא קצה חוט
זירת תאונה | צילום: Steve Edreff, שאטרסטוק

מקרה אנטישמיות מזעזע אירע בשבת האחרונה, כאשר פגר של 'דבר אחר' הושלך לפתח ביתו של רב בלייקווד. המשטרה פתחה בחקירת האירוע אך לעת עתה לא כ'פשע שנאה'.

משטרת לייקווד מסרה, כי בסביבות השעה 7:00 בבוקר יום השבת התקבל דיווח כי אלמוני הניח פגר של 'דבר אחר' בפתח ביתו של רב מקומי. מהחקירה הראשונית עלה כי האירוע התרחש בין השעות 12 לשבע בבוקר.

רשויות אכיפת החוק בניו ג'רזי חוקרות באופן אינטנסיבי את המקרה בניסיון להתחקות אחר האיש שהניח את פגר ה'דבר אחר' מחוץ לביתו של הרב. מפקד משטרת לייקווד, גרגורי מאייר, אמר כי הוא "מבקש להזכיר לציבור כי מעשים כאלה לא יסבלו".

תושבים חרדים שגרים בסמוך, מזועזעים מן המעשה: "זוהי תזכורת כואבת לעובדה שאנחנו עדיין בגלות. אין ספק שהמניע לכך הוא אנטישמי".

זו לא הפעם הראשונה בתקופה האחרונה שישנם גילויי אנטישמיות בוטים כלפי קהילות יהודיות ברחבי העולם. רק בשבוע שעבר דווח על מקרה אנטישמי בעיר אסן שבגרמניה, אז התרחש אירוע מטריד כשהושלך ביום שישי בערב בלוק גדול על ידי תושב מקומי לתוך בית הכנסת הגדול בעיר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים