שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » זעם באגו"י על הקמפיין של דגל התורה
חשיפת בחזית
ב'דגל התורה' פרסמו את הסלוגן "זו גדולתנו – זו גאוותינו", אך באגודת ישראל טוענים: "המסר הוא שאנחנו חרדים, אבל בכל הקשור לעזרה אז 'ברגע האמת' לכו לסמוטריץ"
משה גפני ויעקב ליצמן | צילום: אתר הכנסת

בעוד במטה 'דגל התורה' פרסמו הבוקר לראשונה את הסלוגן שילווה את קמפיין הבחירות שלהם, ל'בחזית' נודע כי באגודת ישראל שורר זעם לנוכח הקמפיין הבלתי ממוקד אשר מעלים לכאורה את הפעילות הענפה של הנציגים החרדים בכנסת.

במטה ההסברה של 'דגל התורה' החליטו הפעם למקד את הפוקוס בבחירות הקרובות לעבר גדולי ישראל שליט"א כאשר הסלוגן שנבחר הוא "זו גדולתנו – זו גאוותינו", כאשר האות ג' בתחילת כל מילה זוכה כצפוי להבלטה יתירה.

המסר הפנים מגזרי אותו מקווים ב'דגל התורה' להעביר לפעילים ולשטח באמצעות הקמפיין, מבקש להשיב לביקורת על פעילות הנציגים במהלך הקורונה, כאשר התשובה לטענות הידועות ולאכזבה השוררת בקרב רבים, הוא התשובה הניצחת כי אנחנו, "קודם כל חרדים!".

"דווקא עכשיו ויותר מתמיד – כולנו חרדים", מוסיף אחד המנשרים שהוכנו במטה ההסברה 'דגל התורה', במטרה לדבר לליבו של החרדי הממוצע שספג בחצי השנה האחרונה קנס של 500 ₪ על כך שהמסכה אותו עטה על פניו נשמטה מעט מאפו בדיוק כאשר חלפה במקום ניידת משטרה.

לטענת גורמים באגודת ישראל הרי שהמסר אותו מבקשים ב'דגל' להעביר לציבור חוטא למטרה ועלול ליצור אפקט במהופך, "ברור שגדולי ישראל הם עמוד האש הולך לפני המחנה, על כך אין בכלל ספק ואף אחד לא צריך לצאת בקמפיין של אמונת צדיקים, בקרב מצביעי אגודת ישראל המורכב ברובו מ'חסידים', המסרים הללו כלל אינם מחדשים כלום, שכן אלו מסרים שכל אחד נולד איתם".

"המסר הוא שאנחנו חרדים, לפני הכל ויש לנו את גדולי ישראל, אבל בכל הקשור לעזרה וסיוע, הרי 'ברגע האמת' לכו לסמוטריץ'", מוסיף הגורם. "למה להתנצל ולהסביר את עצמך, הציבור מזהה כשמתנצלים בפניו, הנציגים שלנו אכן עוזרים לכל מי שפונה אליהם".

"ברגע האמת אתה פונה למצביעי יהדות התורה ומדבר על ליבם כי במסגרת הכרת הטוב לנציגים שפעלו לאורך הקדנציה לטובת צרכי היהדות החרדית ועולם הישיבות וכמובן גם בנושאים יחידניים ומבקש את הקול שלהם".

"הרי כולם יודעים שרוחם של גדולי ישראל חופפת מעל העשייה של הנציגים, המסר הסמוי בקמפיין הנוכחי הוא שיש מפלגות וחברי כנסת שעוזרים יותר ממך ולכן אתה מסתתר מאחורי גדולי ישראל? תפקידו של 'מטה הסברה' להסביר את העמדה ולא לברוח, להסתתר ולהתחמק", אומר גורם באגודת ישראל ל'בחזית'.

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. ג"א מצטרף להנ"ל ואוסיף עוד שאם שייך כאן זעם אמיתי הוא על הסירטון החדש עם הנראים כשאבאבניקעעס וקרויים "מבקשי" וככה"נ זה מן השפה ולחוץ רק בסרט הנ"ל אך לצערינו לא באמת דאין לדיין אלא מה שעיניו רואות………. אא"כ "אין תוכם כברם" והלוואי וד"ל ובכל אופן אסור להחדיר למחנינו סגנון כזה שנותן לגיטימציה למראות מעין אלו בקרב המיינסטרים……..

  2. למה כל דבר הופך ל"זעם". על מה הזעם ? יותר מתאים לכתוב מחלוקת על מסרי הקמפיין. לא צריך להלהיט את הרוחות. חכמים – הזהרו בדבריכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים