שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » הרב דרוקמן הגיע בהפתעה לישיבת חומש
לחזק
הרב נפעם מהמסירות הנפש של לומדי התורה והמשפחות בחומש והיה חשוב לו לעשות את הדרך עד לחומש בכדי להביע את תמיכתו מצד אחד וכאבו על המצב מהצד השני
הרב חיים דרוקמן זצ"ל | צילום: ישיבת חומש
צילום: ישיבת חומש

ראש ישיבת אור עציון וזקן רבני הציונות הדתית, הרב חיים דרוקמן הגיע בהפתעה היום (ראשון) לישיבת חומש לתמוך ולחזק את הישיבה והמשפחות.

הרב נפעם מהמסירות הנפש של לומדי התורה והמשפחות בחומש והיה חשוב לו לעשות את הדרך עד לחומש בכדי להביע את תמיכתו מצד אחד וכאבו על המצב מהצד השני.

לאחר מעצרי הראווה שנעשו בשבוע שעבר לבוגרי ותלמידי חומש, החל גל תמיכה אדיר בישיבת חומש שהגיע אף לכדי מהומה בכנסת סביב הנושא. בהמשך זכו בחומש לביקור תמיכה של הרב שמואל אליהו, צעדה של למעלה מאלף בחורי ישיבה בראשות הרב יהושע שפירא והרב מרדכי דימנטמן אביו של יהודה הי"ד, הגעתו של הרב דב ליאור, והיום כאמור זקן רבני הציניות הדתית הרב דרוקמן.

הרב דרוקמן בחומש: "למי זה מפריע? ואני לא מדבר על כך שכל המציאות הזו שיש איזה חוק שיהודים לא יכולים להיות פה. היום כל אחד מבין שמה שנעשה אז היה אוילי. בגוש קטיף אי אפשר להיות כי הערבים יושבים שם, אבל פה הכל ריק. אז מה הבעיה? אשריכם שאתה עושים את מלאכתכם באמונה. לדבר הזה יש ערך רב. ערך רב!".

מישיבת חומש נמסר: "מורנו ורבנו, זקן רבני הציונות הדתית הרב דרוקמן שליט"א, מלווה את ישיבת חומש במשך שנים רבות. נדהמנו לשמוע מהרב שבגילו המופלג ועל אף מצבו הבריאותי הוא מודיע לנו שהוא מגיע לחזק אותנו בחומש. אין לנו מילים לתאר את התפעלותנו ממסירותו של הרב ואת הכוחות האדירים שהוא נוטע בנו!".

"הרב הגיע לישיבת חומש לאחר שהזדעזע מהמציאות העגומה בה מנעו מהרב הראשי לישראל להגיע למסור שיעור בישיבה ובעקבות ההתעמרות המתמשכת בתלמידי הישיבה והפגיעה בהם. כמו רבנים ואורחים אחרים גם מהרב היה נסיון למנוע את כניסתו לישיבת חומש אך ב"ה שלבסוף השכל הישר וגבורתו של הרב הם שגברו. תמיכתו של הרב, כמו רבנים ואישי ציבור נוספים, מחזקת את העובדה הברורה – ישיבת חומש תמשיך לפעול כפי שהיא עושה כבר 15 שנה".

"אנו קוראים לממשלת ישראל, לשרה שקד ולחבר הכנסת אורבך אשר הבטיחו בעבר כי ישיבת חומש לא תיפגע חלילה בעקבות רצח תלמיד הישיבה יהודה דימנטמן הי"ד, להצטרף לתמיכתו של מו"ר הרב דרוקמן ולאשר את הסדרתה של ישיבת חומש לפחות בתנאים שקדמו לרצח הנורא ולהפסיק את החסימות ואת הגבלת הכניסה לישיבה ולהשיב את שוטרי מג"ב למשימותיהם האמיתיות".

"תלמידי ישיבת חומש אינם אוייבים! הם אינם זקוקים לשמירה צמודה של מג"ב ואינם צריכים להגיע לישיבה רק בהצגת תעודת זהות! זה לא היה מעולם ואסור שימשך רק בגלל הרצח המתועב! פרס לטרור הוא דבר שאינו מתקבל על הדעת! חיזוק הישיבה היא המענה הנכון והמתבקש".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים