שיתוף
תגובות
בריאות » חדשות הבריאות » זרקא: "הגל החמישי רחוק מלהגיע לסיומו"
נשבר שיא
פרופ' ברהום סיפר לו, כי היום נשבר שיא במספר המאושפזים במחלקות הקורונה, עם 115 חולים בארבע מחלקות ובשתי יחידות
פרופ' מסעוד ברהום ןסלמאן זרקא | צילום: אלי כהן

הממונה על המאבק בנגיף הקורונה, פרופ' סלמאן זרקא, ביקר היום (רביעי) במרכז הרפואי לגליל בנהריה, כאורחו של מנהל המרכז, פרופ' מסעד ברהום. בתחילה נפגש הפרויקטור עם פרופ' ברהום, סגנו ד"ר צבי שלג והמנהל האדמיניסטרטיבי, משה מיוחס, מהם התעדכן על מצב הקורונה במרכז הרפואי והאתגרים העומדים בפניו.

פרופ' ברהום סיפר לו, כי היום נשבר שיא במספר המאושפזים במחלקות הקורונה, עם 115 חולים בארבע מחלקות ובשתי יחידות. כמו כן עידכן את פרופ' זרקא, כי גם המחלקות הפנימיות ומחלקות טיפול נמרץ עמוסות מאוד, חלקן עם 130-120 אחוזי תפוסה.

לאחר מכן ביקרו המשתתפים במחלקת כתר מונשמים, בה מאושפזים חולי הקורונה המורכבים ביותר (נכון לעכשיו מאושפזים במחלקה 11 חולים, כולם במצב קשה, מתוכם 7 מונשמים).

פרופ' זרקא שוחח עם הצוותים וקיבל הסבר מפורט על הנעשה בכתר מונשמים מפי אחראי המחלקה, ד"ר אוריאל טרטמברג. בתום הביקור במחלקה הודה הפרויקטור לעובדים מכלל הסקטורים, תוך שהדגיש כי עבודת הקודש שהם עושים מאפשרת למשק להישאר פתוח.

כמו כן הוסיף הפרויקטור: "באתי לחזק אתכם ואני יוצא מחוזק. אני רואה כאן צוותים מגובשים עם מוטיבציה גבוהה, שעובדים מסביב לשעון. להערכתי, הגל החמישי של הקורונה רחוק מלהגיע לסיומו, וייתכן שאף תהיה עלייה בתחלואה, בעיקר בצפון, אך בזכות הנחישות והמסירות של כולכם, אנו ננצח בסופו של דבר".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים