שיתוף
תגובות
חדשות » חאן אל-אחמר תפונה למרחק של 300 מטר
בממשלה שוקלים
הערב פורסם כי שר הביטחון בני גנץ פועל על מנת לפנות את חאן אל אחמר ממקומו הנוכחי ולמקמו במרחק של 300 מטר. בכך לצאת ידי חובת פינוי וגם לרצות את התושבים הערבים
חאן אל אחמר | צילום: באדיבות המצלם

הסאגה לא נגמרת. הערב פרסם העיתונאי אמיר אטינגר כי שר הביטחון בני גנץ פועל על מנת לפנות את חאן אל אחמר ממקומו הנוכחי ולמקמו במרחק של 300 מטר. בכך לצאת ידי חובת פינוי וגם לרצות את התושבים הערבים.

אולם, גורמים בכירים בממשלה המעורים בנושא טוענים כי בממשלה עדיין לא סגורים על עצמם. מחד ישנם גורמים השוקלים לבקש דחייה נוספת מאידך מתלבטים האם להשיב לבג"ץ שהם לא הצליחו להגיע למתווה פינוי מוסכם ובכך בעצם לגלגל את הכדור לשופטים.

עם פרסום הדברים החלו להישמע גל גינויים מהצד הימני של המפה. יו"ר עוצמה יהודית ח"כ  איתמר בן גביר מסר בתגובה לפרסום כי בנט, שקד וגנץ מתכוונים להודיע לבג"צ – חאן אל אחמר יועתק למרחק 300 מטר: "עובדים על הציבור בעיניים, לא מדובר בפינוי אלא בפרס לבדואים עברייני הבנייה הבלתי חוקית שהשתלטו על קרקעות ברגל גסה".

ח"כ בן גביר הוסיף: "בזמן שרמת מגרון, עוז ציון, אביתר וחומש לא נבנו עדיין, הממשלה הרעה מוכיחה שדין אחד ליהודים ודין אחר לעבריינים מהמגזר הבדואי. עכשיו כולם מבינים שאין ריבון במדינת ישראל".

גם ראש המועצה האזורית בנימין, ישראל גנץ הגיב לדיווח כי שר הביטחון גנץ מתכוון להודיע לבג"צ על העתקת חאן אל אחמר למרחק 300 מטר: "‏לא נאפשר להקים בשטחנו יישוב לעבריינים שבאים לכבוש את אדמות הלאום של מדינת ישראל. זהו פרס לפרויקט הכיבוש הערבי של שטחי יהודה ושומרון. ננהל מאבק משפטי ונאבק בכל דרך באיוולת הזו".

יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז (הציונות הדתית): "יש כאן מישהו שלא מבין שמדובר בממשלת שמאל קיצוני? "אחרי שנים רבות בהן זעקו על אי פינוי היישוב הבדואי הבלתי חוקי חאן אל אחמר, נפתלי בנט ואיילת שקד ממשיכים לסובב את המצפן המוסרי שלהם יותר ויותר שמאלה. אזרחי ישראל מבינים היום יותר מתמיד – ממשלת בנט-לפיד-עבאס זאת ממשלת שמאל קיצוני!"

הציונות הדתית אמרו בתגובה: "הסדרת חאן אל אחמר במרחב האסטרגי של כביש מספר 1 תעניק חותמת סופית למעבר של מנכ״ל מועצת יש״ע לשעבר לצד של ראשי השמאל שעסוקים בכניעה לאיחוד האירופי והעדפת האינטרסים של הרשות הפלסטינית שמשתלטת בנחישות על שטחי C וכעת תזכה במאחז קדמי במיקום אסטרטגי ובטחוני.

"אלה אותם בנט ושקד שעמדו בגבעה שמעל חאן אל אחמר ערב הבחירות והתחייבו לפנותו אם רק בנט יהיה ראש ממשלה. ראש ממשלת 300 מטר ימינה מסוכן לישראל!"

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים