שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » "חבל שהאלימות תשתלט על סדר היום"
מסר לפלסטינים
מתאם פעולות הממשלה בשטחים במסר לפלסטינים על רקע האלימות במזרח ירושלים: "ישראל לא תאפשר את הפגיעה בביטחון, בחוק ובסדר ואת הפרת היציבות"
| צילום: דוברות המתפ"ס
מתאם פעולות הממשלה בשטחים בסרטון לערבים |

מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף רסאן עליאן, פנה היום (שני) לתושבים הפלסטינים ב-׳אלמונסק׳, עמוד הפייסבוק של מתפ״ש בערבית, בעקבות ההתחממות הביטחונית והתגברות האלימות והפרות הסדר ביהודה ושומרון, בירושלים וברצועת עזה.

המתאם התייחס בדבריו לאירועים השונים בזירה, והדגיש כי ישראל מחויבת ופועלת בכל עת כדי לאפשר חופש פולחן בירושלים ובכלל לכל הדתות, אך לא תאפשר את הפגיעה בביטחון, בחוק ובסדר ואת הפרת היציבות באזור.

בסרטון אמר אליען כי "בשבוע האחרון כולנו עדים להתפרצות אלימה באיו״ש, בעזה וגם בירושלים. חלק מהמעורבים באמת חושבים שהם מגנים על המקומות הקדושים אבל בפועל הם מחללים אותם, וכל זאת בחודש הרמאדן המבורך ובלילת אל קאדר. המעורבים מוסתים ומנוצלים באופן ציני על ידי אלו המנסים להסלים ולהבעיר את השטח, באמצעות שיח אלים ומתסיס ברשתות ובתקשורת".

"אני אומר לכם שישראל מחויבת לאפשר חופש פולחן בירושלים ובכלל לכל הדתות ותמשיך לפעול כדי לאפשר לכולם לממש את דתם במיוחד גם בימים אלה. אבל יש הבדל בין חופש פולחן לאלימות וטרור חסרי מעצורים. ישראל לא תאפשר את הפגיעה בביטחון, בחוק ובסדר ואת הפרת היציבות הביטחונית והאזרחית שהיא אינטרס של כולנו".

"אני מזכיר לכם, הקורונה עוד לא מאחורינו והשלכותיה הכלכליות עדיין מהדהדות כמעט בכל בית פלסטיני וכבר יש מי שמחבל בניסיונות לחזור לשגרת חיים. אני מבהיר שיהיה קשה לקדם הקלות אזרחיות כל עוד האלימות שוררת – חבל שהאלימות והפח"ע ישתלטו על סדר היום במקום הכלכלה ורווחת התושבים".

"אנו בפתחו של חג עיד אל פיטר השמח והמבורך, חג של שמחה ומשפחתית אחרי שנה קשה בה הקורונה ריחפה מעל כל חגיגה- בואו ניתן לחג את הכבוד המתאים, בואו נחגוג ונשמור על השקט במקום להאבק. בואו נתפלל ונקדש את הימים המיוחדים הללו במקום לאפשר לגורמים מסיתים להשתלט עלינו ולפעול בדרך אלימה. אני מאחל לכולם חג שמח ומבורך וכל עאם ואנתם באלפ חיר", חתם המתאם.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים