שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "חבל שלא גמרו אותך באושוויץ"
מפגינה לבן גביר
במהלך ראיון של ח"כ איתמר בן גביר עמדת השידור של ערוץ 20 בכיכר רבין בתל אביב צעקה לעברו פעילת שמאל – "חבל שלא גמרו אותך באושוויץ"
איתמר בן גביר | צילום: דוברות הכנסת, דני שם טוב

קבוצה של אנשי שמאל קיצוני הגיעו לכיכר רבין בתל אביב והפריעו לשידור בעמדת ערוץ 20 בקום במהלך ראיון של יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר. במהלך האירוע, ניסו מספר אנשי שמאל לנתק את החיבור לשידור ועמדו מול המצלמה כדי להסתיר את השידור. במהומה, הטיחה אחת מנשות השמאל בח"כ בן גביר: "חבל שלא גמרו אותך באושוויץ".

מטעמו של בן גביר נמסר כי "המשטרה הגיעה למקום, אולם למרבה התדהמה השוטרת שיר דהן החליטה שאין מקום לעכב את אנשי השמאל שהתפרעו והסתפקה בלקיחת פרטיו של אחד מאנשי השמאל".

חבר הכנסת בן גביר מסר: "התמונה מתל-אביב מלמדת את כולם, עד כמה השמאל הקיצוני הפך לסותם פיות. אבל חמור מכך, איך משטרת ישראל מגלה אוזלת יד עצומה. פורעים אלו היו צריכים לבלות בבית מעצר, אבל לצערי בחסות המשטרה, הם שוחררו לחופשי והמסר של המשטרה 'תמשיכו להתפרע, תמשיכו להשתולל, אתם יכולים לפגוע בשידורים של אנשי הימין אתם מעל החוק".

רבים מאנשי התקשורת, מימין ומשמאל, גינו את האמירה המזעזעת, אך אף איש ציבור מ-120 חברי הכנסת לא הביע את דעתו על האמירה הניו-נאצית נגד חבר הכנסת היהודי.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. בושה וחרפה
    על אמירה כזאת במשרד ממשלתי תתקיים חקירה צולבת
    תחולט משכורת
    ועוד היד נטויה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים