שיתוף
תגובות
כלכלה » תיירות » חברה מדובאי הגישה הצעה לרכישת ישראייר
הנורמליזציה יוצאת לדרך
חברת NY Koen Group תגיש הצעה דרך חברת הבת Aero Private Jet לרכישת חברת התעופה ישראייר, כאשר ממכירת החברה יהנו מחזיקי האג"ח של אי.די.בי
מטוס של חברת ישראייר | צילום: Anton Volynets, שאטרסטוק

חברת NY Koen Group, שבסיסה בדובאי, תגיש הצעה לרכישת חברת התעופה ישראייר. החברה דיווחה על כך אמש בדובאי. את ההצעה תגיש החברה הבת Aero Private Jet, שהיא בעלת נסיון בתעופה העסקית. 

חברת Aero Private Jet פעילה בתחום התעופה העסקית מאז 2003. החברה משתפת פעולה באופן הדוק עם המפעילים והבעלים הפרטיים הגדולים ביותר של מטוסי עסקים ברחבי העולם ויש לה גישה ליותר מ-7,000 מטוסים ו-4,000 שדות תעופה. חברת התעופה אחראית על למעלה מ -3,200 טיסות ומספקת שירותים בארגון טיסות VIP לעסקים ולפנאי.

כזכור, ישראייר עומדת למכירה על ידי המפרק של אי.די.בי, עו"ד אופיר נאור. כאשר מהתמורה יהנו מחזיקי האג"ח של אי.די.בי מסדרות ט' ו-ט"ו.

מייסד החברה קואן, מוגדר באתר הפרטי שלו כאיש עסקים אוקראיני, פילנתרופ ופטרון של אמנויות. באתר מדווחים אירועים חברתיים שהשתתף בהם, כולל ארוחת ערב אצל השייח הבחרייני, אירוע במסגרת פסטיבל דיוואלי בהודו וגם מפגש עם ד"ר אלי פישר, נשיא תשלובת "ד"ר פישר", בניו יורק. כל האירועים הללו דווחו באוקטובר ובנובמבר 2018, ומאז לא עודכנו אירועים חדשים באתר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים