שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » חברי הפרלמנט האוסטרלי בזיכרון הקדושים במירון
הזדהות בעולם
האורחים וחברי הפרלמנט הדליקו נרות לזכרם וכמובן שנשאו תפילה לרפואת עשרות הפצועים באירוע הטרגי

בצל החשש להתפרצות הקורונה באוסטרליה ומסגר שבדרך: הצטרפו ראשי הקהילה עם חברי הפרלמנט ועוד לערב התייחדות לזכר הנופלים בטרגדיה האזרחית הגדולה בתולדות מדינת ישראל.

בסידני שבאוסטרליה חברי הפרלמנט ונציגים רשמיים מטעם מדינת ישראל, השתתפו בכנס שנערך ב״סידני׳ס שול״ לזכרם של הקדושים הרוגי מירון, וסיום השבעה. חברי הפרלמנט ובראשם ראש המפלגה הדמוקרטית מר פרד נייל, הביעו את צערם מהטרגדיה הנוראה שפקדה את צעירי ציון, והנפשות הקדושות שנקטפו בדמי ימיהם, ושלחו את תנחומיהם העמוקים למשפחות.

חזן בית הכנסת הגדול ריגש את ההמונים בא-ל מלא רחמים לזכר הנופלים. מר אלכס ריבצ׳ין מנכל ארגון הגג היהודי באוסטרליה, ציטט את דבריו של הסופר אלי ויזל על המיסתוריות של הכאוס, חבר הפרלמנט וראש המפלגה הדמוקרטית מר ניל פרד הרחיב בדבריו על החשיבות בחופש דת והסבלנות לתת לכל אחד לקיים את מנהגיו ומסורתו ללא חשש, והרב חיים ליוי רב ביהכ״נ הביא את חוויתו האישית מהר מירון, כן נאם הרב דוד סלאוין, שגם הזכיר את הקדוש יהודה גואטה השם יקום דמו שנפטר היום מפצעיו מהפיגוע בצומת תפוח.

האורחים וחברי הפרלמנט הדליקו נרות לזכרם וכמובן שנשאו תפילה לרפואת עשרות הפצועים באירוע הטרגי הזה. הכנס ננעל בהקראה המרגשת של השלוחה חנה סלאוין את שמות הנהרגים ׳לכל איש יש שם׳ קיבל משנה משמעות כשרוב השמות לא עברו את גיל השלושים, יהי זכרם ברוך.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים