שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » חבר המועצה וידר פנה: "תקציב העירייה אינו חוקי"
בני ברק
בפנייתו טוען וידר כי התקציב אושר בניגוד מוחלט לחוק, זאת לאחר שראש העירייה, אברהם רובינשטיין, סירב לעלות את ההסתייגויות שהגיש בפתח הישיבה על אלפי סעיפים
עיריית בני ברק | צילום: ויקיפדיה

חבר מועצת העיר בני ברק ויו"ר סיעת הליכוד, יעקב וידר, פנה הבוקר (א') לשרת הפנים, איילת שקד, ולממונה על המחוז במשרד הפנים, כרמית פנטון, ודרש שמשרד הפנים לא יאשר את תקציב עיריית בני ברק לשנת 2022, תקציב העומד על כמיליארד ושש מאות מיליון ש"ח.

בפנייתו טוען וידר כי התקציב אושר בניגוד מוחלט לחוק, זאת לאחר שראש העירייה, אברהם רובינשטיין, סירב לעלות את ההסתייגויות שהגיש בפתח הישיבה על אלפי סעיפים בתקציב.

וידר הוסיף כי "חברי המועצה, כמייצגי ונבחרי הציבור, מחויבים לפקח באופן שוטף על מעשי ומדיניות הרשות ולוודא שהם מייצגים את כלל צרכי העיר ותושביה. האירוע חמור במיוחד שכן – מעבר להפרת החוק – החלטת ראש העירייה להתעלם מכלי המרכזי של חברי המועצה לתיקון התקציב, היא פגיעה אנושה בדמוקרטיה המוניציפלית, ובשל כך על שרת הפנים שלא לאשר את התקציב".

ישיבת מועצת העיר בני ברק, שדנה באישור התקציב לשנת 2022 הייתה סוערת מאוד, חבר המועצה יעקב וידר תקף בחריפות את התקציב וטען כי "זהו תקציב שמשרת אך ורק את העסקנים והמקורבים, ולפני שאתם מתחילים להאשים את התורה וגדולי ישראל – תנו שם של רב אחד שראה ואישר את התקציב הזה?!"

וידר הוסיף כי "במקום להשקיע בתיקון התשתיות המרוסקות של בני ברק, קיצצו כ-50% בתקציבי התשתיות והפיתוח, כך גם קוצצו התקציבים ל"חזות העיר" ופינוי האשפה, לחינוך המיוחד ולמרכזי יום לקשיש. והיכן כן העלו? בתקציבים ללשכות, לארוחות ולכיבודים, הוסיפו עוד אלפי עובדי כוח אדם עלומים, התקציב ל"שוחטים" העלומים זינק, סעיף "הוצאות שונות" כמעט הכפיל את עצמו, גם תקציב הפרסום ויחסי הציבור עלה בעשרות אחוזים"

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים