שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » חבר מושבעים יעסוק בחקירת הנשיא לשעבר
'ארגון טראמפ'
חבר המושבעים יבחנו את הראיות שנאספו במהלך החקירה שמתנהלת זה יותר משנתיים, ואת דמי השתיקה שלכאורה ניתנו. טראמפ מצידו טוען כי מדובר ב'ציד מכשפות'
תגיות:
דונלד טראמפ | צילום: Evan El-Amin, שאטרסטוק

התביעה בניו יורק כינסה חבר מושבעים חדש ורחב כדי להכריע אם להעמיד לדין את נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ במסגרת חקירת עסקיו הכלכליים, כך דווח ב'וושינגטון פוסט'. מדובר בהתפתחות משמעותית באחת מהחקירות המתנהלות נגד הנשיא לשעבר טראמפ, והיא עלולה לסבך אותו משפטית, וכן את המקורבים אליו ואת עסקיו.

לפי הדיווח בעיתון, חבר המושבעים יבחנו את הראיות שנאספו במהלך החקירה שמתנהלת זה יותר משנתיים, ואת דמי השתיקה שלכאורה ניתנו. טראמפ מצידו טוען כי מדובר ב'ציד מכשפות' המתנהל נגדו מטעמים פוליטיים. רק לפני שבוע התובעת הכללית של ניו יורק הודיעה על פתיחה בחקירה פלילית נגד 'ארגון טראמפ'.

ע"פ הדיווח, התובע המחוזי במנהטן סבור כי נמצאו ראיות מספקות להגשת כתב אישום נגד הנשיא לשעבר זאת לאחר חקירה בת שנתיים, אך ייתכן והאישום לא יתייחס לטראמפ עצמו, אלא לעסק המשפחתי או למקורביו. החקירה נמצאת בשלבים מתקדמים, והתובע ואנס סבור שקיימות ראיות שלפיהן טראמפ או מי ממקורביו עברו על החוק.

כזכור, לפני שבוע דווח כי משרד התובע הכללי של מדינת ניו יורק הודיעה על פתיחת חקירה פלילית נגד חברת הענק שנמצאת בבעלותו של נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ. התובעת הכללית לטישה ג'יימס, חוקרת אם ארגון טראמפ זייף שווי ערך של נכסי נדל"ן כדי לזכות ע"י כך בהלוואות ובהטבות מס.

"בישרנו לארגון טראמפ כי חקירתנו על הארגון איננה אזרחית בטבעה. אנחנו חוקרים כעת את ארגון טראמפ במובן הפלילי יחד עם משרד התובע הכללי של מנהטן", כך מסר בהצהרה פביאן לוי, דובר משרד התובע הכללי בניו יורק.

זאת החקירה הפלילית השלישית נגד נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ, זאת רק שלושה חודשים אחרי שעזב את הבית הלבן. טראמפ טען כי החקירה שעליה פיקחה ג'יימס הדמוקרטית מונעת ממניעים פוליטיים. ארגון טראמפ טרם הגיב על ההודעה של התביעה בניו יורק.

במקביל, התובע של מחוז מנהטן, סיירוס ואנס, חוקר את ההתנהלות העסקית של טראמפ כבר במשך יותר משנתיים עוד טרום תקופת הנשיאות. הלשכה של ואנס כתבה במסמכים שהגישה לבית המשפט כי היא חוקרת "התנהלות פלילית נרחבת וממושכת" בארגון טראמפ, כולל הונאת מיסים, ביטוח וזיוף רשומות עסקיות.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים