שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » חגיגת שבועות לבנה ומיוחדת
| צילום: FREEPIK

החג האהוב עלינו בשנה מגיע ואיתו מגיעים המארזים הכי שווים שהוצאנו עד היום לחג השבועות.
חג השבועות הוא החג הרשמי של מאכלי החלב ושל משפחת הגבינות והוא שם אותן במרכז הבמה והשולחן.
זה לא משנה אם אתם חוגגים עם משפחה, חברים, סעודה גדולה או אינטימית, עם סלכם עם כתפכם או עם ראשכם עטורים,
פלטת גבינות איכותיות ושוות היא דבר הכרחי בשולחן החג. אז תכינו את החך שלכם טוב טוב, יש לנו הרבה מה לטעום היום.

מארז גבינות לשבועות – 'אירוח שבועות חגיגי', כשמו כן הוא, הופך כל אירוח של שבועות לחגיגי. המארז כולל 7 גבינות קשות שילוו את הסלטים בשולחן שלכם כמו שמלווים כלה ביום חתונתה, 4 גבינות בשלות להתכה על פסטה שתתחסל עוד לפני שתספיקו להחליט מי יושב ליד מי, אפשר גם למרוח אותן על לחמי מחמצת- השילוב שלא ידעתם שאתם צריכים, ועל כל זה הוספנו גבינה אחת כחולה ומהפנטת שלא צריכה כמעט כלום לצדה.
עם מגוון של 6 דליקטסים ופרי עונתי, לא נשאר הרבה לעשות כדי לציין באופן מושלם את חג השבועות.

למארז השני שלנו אנחנו קוראים 'משתה חג השבועות'- כי זו האמת! אנחנו מרגישים שהמארז הזה הופך כל ארוחה סטנדרטית למשתה מלכים. אין הזדמנות טובה יותר מחג השבועות- הרי הוא חג הגבינות, כדי להפוך את מיטב המוצרים מהפרומז׳רי לעיקר הסעודה. 17 סוגים של גבינה לצד 9 מטעמים מהמעדנייה יחד עם פרי העונה- הם כל מה שאתם צריכים לערב השבועות הקרוב. מושלם עם בקבוק יין צונן, בגט מחמצת, בגדי חג ומלאכתכם הושלמה.

אחרי שהערנו את בלוטות הטעם והתחלנו לחשוב איך לסדר יפה את פלטת הגבינות החלומית כדי שתוציא לכולם את העיניים, כדאי שנסגור פינה אחרונה- למה להזמין מארז מוכן?
הרבה אנשים חושבים שאם לוקחים כמה גבינות ופורסים אותן על קרש חיתוך נולדת לנו פלטת גבינות מקצועית. אז לא. פלטת גבינות צריכה להיות בנויה בצורה חכמה, הגבינות צריכות להשלים אחת את השנייה, ללטף את המרכיבים שלידן, ליצור איזון והרמוניה בצלחת שרק גבינות יכולות ליצור. מצד אחד- אנחנו רוצים מגוון של גבינות וטעמים, מצד שני- אנחנו רוצים חיבור טעמים בפלטת הגבינות. נשמע מסובך? זו בדיוק האמנות.
איזה מזל שאתם מדברים עם אמנים ממש ברגע זה. מארזי הגבינות המוכנים שלנו מורכבים מהגבינות הכי טובות שקיימות בעולם, כאלו שאין להשיג בסופר או בכל מעדנייה. יחד עם הגבינות אנחנו מצרפים תפאורה שלמה של תוספות שירימו לגבינות שאנחנו כל כך אוהבים ויתנו להן את הכבוד שמגיע להן. במקום לטרוח ולהתחיל לחפש אחרי גבינות טובות שיהיו מסמר הערב בארוחת החג הלבנה שלכם, תנו למקצוענים לעשות את העבודה הזו בשבילכם, לכם נותר רק לנעוץ את המזלג בקוביית הגבינה ולהנות מהחג. חג גבינות שמח!

מאמר בחסות STG משרד פרסום

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים