שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » חוטובלי: "התפקיד שלי לא תלוי בממשלה"
השגרירה
השגרירה התייחס למקרה התקיפה: "במהלך נסיון התקיפה שלי השבוע, הייתי רגועה לגמרי. אני מלווה בצוות אבטחה בצורה קבועה"
הפגנת פרו פלסטינים בלונדון | צילום: Loredana Sangiuliano, שאטרסטוק

שגרירת ישראל בבריטניה, ציפי חוטובלי התראיינה הערב למשה גלסנר בקול ברמה וסיפרה על מקרה התקיפה: "במהלך נסיון התקיפה שלי השבוע, הייתי רגועה לגמרי. אני מלווה בצוות אבטחה בצורה קבועה. היום נפתחה חקירת משטרה במטרה למיצוי הדין עם התוקפים".

חוטובלי התייחסה בריאיון לנושא הפוליטי בישראל: "כבר שמוניתי לתפקיד ידעתי שיש סיכוי לשינוי בהרכב הממשלה בישראל – כשאתה יוצא מגבולות המדינה, אתה עוסק במגוון דברים, לא רק בימין ושמאל – התפקיד שלי הוא לשלוש שנים ולא תלוי בממשלה".

בריאיון שערכה עם השדרן אבי מימרן ב'קול חי' היא מספרת כי "גורמים פלסטינים ניסו לתקוף אותי בלונדון, כנציגה של ישראל. זה לא ישתיק אותי, אמשיך להשמיע את קולה של ישראל. הממשלה המקומית גינתה את האירוע, ונפתחה חקירה במשטרה".

"אנשים טועים, לא רק שלא קיצרתי את נוכחותי באירוע, אלא אף הארכתי אותה. הסרטון שבה אני 'מוברחת' – מדובר היה בנוהל אבטחה רגיל. רה"מ ג'ונסון וחברי ממשלתו מאוד פרו-ישראלים, המגמה בבריטניה מאוד חיובית. תמכו בנו בשומר החומות".

כזכור, שגרירת ישראל בבריטניה ציפי חוטובלי, נאלצה ביום שלישי להתפנות תחת אבטחה כבידה מכנס בית הספר לכלכלה בלונדון, שם הפגינו בחוץ מאות פרו-פלסטינים, אשר מנעו ממנה להשתתף בכנס, במהלכו הייתה אמורה להשתתף בדיבייט.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים