שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » חולדאי: "אני בעד תחבורה ציבורית בשבת"
חימום מנועים
יו"ר מפלגת הישראלים רון חולדאי קיים מסיבת עיתונאים בזום ואמר כי הוא בונה מפלגה שתהיה אלטרנטיבה לשלטון אך לא שלל אפשרות להיות מספר 2 במסגרת חיבורים בגוש
ראש עיריית תל אביב רון חולדאי | צילום: עיריית תל אביב

יו"ר מפלגת הישראלים, רון חולדאי, קיים היום (שני) מסיבת עיתונאים ב'זום', ולא שלל אפשרות שיהיה מספר 2, למרות שהוא יצא הבוקר בקמפיין שלטי חוצות בו הוא נראה לצד ראש הממשלה בנימין נתניהו, ומתויג כאלטרנטיבה היחידה שמסוגלת להתמודד מולו. "הבהרתי את עצמי מספיק. אינני מהמר, אין לי אגו ואני אדם אחראי. לכן אני ממשיך ואומר – אני בונה מפלגה שתהיה אלטרנטיבה לשלטון".

עם זאת, חולדאי תקף את יו"ר יש עתיד יאיר לפיד. "לדאבוני", המשיך חולדאי, "לפיד עבר חמש מערכות בחירות ולא הצליח וגם בורחים לו מהמפלגה בזמן האחרון. גם בוגי יעלון וגם עפר שלח, חברו הטוב. אני מתכוון להוביל גוש כאלטרנטיבה שלטונית".

חולדאי התייחס לראש הממשלה: "נתניהו הוא מנהיג גרוע שעומד למשפט ובקורונה ראינו שהוא לא יודע לנהל. הייתי טייס קרב 26 שנים, הייתי מורה ומנהל בית ספר והפכתי את תל אביב למה שהיא. אני מביא יושרה, מנהיגות ומקצוענות ועם זה אני הולך".

לגבי הטענה על כך שהרשימה מורכבת ברובה המוחלט מתל-אביבים – אמר: "מי שגר בתל אביב איננו מתל אביב. גדלתי בחולדה, נדדתי בכל הארץ והגעתי לתל אביב כי הגעתי לנהל בית ספר בעיר וכך כל הנשים ברשימה שלנו".

יו"ר הישראלים התחמק מהשאלה האם הוא מגדיר עצמו כימין או שמאל ואמר כי הוא בעד החלום על מדינה יהודית ודמוקרטית עם רוב יהודי מוצק. "תקרא לזה איך שאתה רוצה אבל הקמתי מפלגה שתדאג לישראלים כולם – לא ימין ולא שמאל"

בתשובה לשאלה אם הוא רואה את הרשימה המשותפת כחברה לגיטימית בקואליציה, ענה כי "כל עוד סיעת בל"ד נמצאת במשותפת, יש לי בעיה", הוא רמז אבל, כי הוא עשוי לשבץ מועמד ערבי ברשימת הישראלים בהמשך.

כשהתבקש להתייחס לנושא התח"צ בשבת הוא אמר כי "אני בעד תחבורה ציבורית בשבת. אדם שרוצה לנסוע בשבת ביום המנוחה זה חלק מזכויות היסוד שלו ויש בעיה סוציאלית למי שיש רכב. בתל אביב יש קואליציה שלמה גם עם ש"ס ואגודה; יש לנו תחבורה בשבת כי זה גם עניין סוציאלי. אני מכבד כל אדם באמונתו, אבל המדינה הדמוקרטית קובעת את הכללים והמהלכים ואי אפשר שני מקומות סמכות במדינה הזאת".

על הטענה שהוא עדיין מכהן כראש העיר ולא מתכוון להתפטר או לקחת פסק זמן מהעירייה אמר חולדאי: "מאולמרט לא דרשו להתפטר וגם לא ממילוא וגם לא מראש הממשלה שמנהל קמפיין תוך כדי התפקיד. אני עוזב רק ביום שאושבע ואני דואג בינתיים לעיר, שמתנהלת למופת. אני רגיל שמדברים ואני רגיל לעשות. ביום שאושבע לכנסת אתפטר מהעירייה. אני את הפרק הזה בחיי סיימתי".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים