שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » חולם לזכות במאה אלף דולר במזומן? כנס כעת
אסור לפספס
בשעת חצות לילה מוקדי ההגרלה שסוחפת את המגזר החרדי כולה ייסגרו. מדובר בהגרלת ענק במהלכה יוגרל סכום עתק של מאה אלף דולר במזומן
ישיבה על קברו | צילום: יח"צ

בשעת חצות לילה מוקדי ההגרלה שסוחפת את המגזר החרדי כולה ייסגרו. מדובר בהגרלת ענק במהלכה יוגרל סכום עתק של מאה אלף דולר במזומן. בהנהלת 'ישיבה על קברו' קוראים לציבור להימנע מאי נעימות של הרגע האחרון ולהקדים את רכישת כרטיסי ההגרלה

כבר שבועות שהמונים מחכים לרגע הזה. כבר שבועות שרבים מהמגזר החרדי ואף מחוצה לו חולמים על היום הזה. אז הנה, בסוף זה מגיע. כי הערב, בעוד שעות לא רבות – בשעת חצות לילה מוקדי הגרלת הענק של בית המדרש הגדול בעולם – 'ישיבה על קברו', פשוט נסגרים. הערב סוף סוף זה קורה.

מדובר בהגרלת ענק וחסרת תקדים שתיערך בשבוע הבא במהלכה יוגרל סכום עתק של מאה אלף דולר במזומן בין אותם אלה שנרתמו למען המשך קיום בית המדרש הגדול בעולם – 'ישיבה על קברו' אשר הוקם לעילוי נשמתו הטהורה של מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרון יהודה לייב שטיינמן זיע"א.

רוצה לעשות את חובת ההשתדלות שלך לפרנסה? הקלק כאן

רבים אשר נרתמו למען המשך קיום מפעל התורה הכביר הזה ממתינים לקראת שעות הלילה אז מוקדי הגרלת הענק ייסגרו. מדובר כאמור בהגרלה שטרם נראתה כמותה במגזר החרדי במהלכה יוגרל סכום עתק של מאה אלף דולר במזומן בקרב כל אותם אלה שפתחו את ליבם וכיסם ונענו להיות שותפים במקום התורה שהוקם לעילוי נשמתו של מי שמסר את נפשו בעבור עולם התורה בדור האחרון.

כזכור, רק לפני ימים ספורים ראשי הנהלת בית המדרש הגדול בעולם ׳ישיבה על קברו׳ החליטו לעלות למעונו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט״א ולברר אצלו האם ברכישת כרטיס הגרלה להגרלת הענק של ׳ישיבה על קברו׳ מקיימים את חובת ההשתדלות לפרנסה, או שדבר כזה לא נכלל בגדר ההשתדלות בשל הסיכויים המועטים לזכות.

מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט״א השיב בכתב ידו על השו״ת הנדיר ואמר כי ברכישת כרטיס הגרלה של ׳ישיבה על קברו׳ בהחלט מקיימים את חובת ההשתדלות לפרנסה. שכן על ידי רכישת הכרטיס הרוכש נכנס להגרלה על סכום עצום שבוודאי יעזור לפרנסתו.

בהנהלת בית המדרש הגדול בעולם – ׳ישיבה על קברו׳ מציינים כי כבר הלילה בחצות מוקדי ההגרלה ייסגרו ועל כן יש להזדרז ולרכוש בהקדם האפשרי את כרטיסי ההגרלה בכדי למנוע אי נעימות ברגע האחרון.

רוצה מאה אלף דולר? לחץ כאן ועכשיו!

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים